sobota, 6 października 2012

2 Odcinek

Lektor : Tydzień temu polała się krew. Nie zabrakło emocji. Najlepszym zespołem okazał się zespół Mateusza czyli ekipa z Lublina. Kolejne trzy zespoły mogli tylko gratulować dla zwycięzcy. Kto dziś okaże się najlepszy ? Dziś poznamy kolejne cztery zespoły. Jeden z nich będzie mógł się cieszyć jak zespół z Lublina. Jesteście gotowi ? Zaczynamy !


Hubert : Witamy gorąca z naszego studia. A oto pozostałe cztery zespoły. A obok mnie stoi ekipa Piotrka z druzyną Bydgoszczy.
Agnieszka : Wystąpi nam dziś też Tomek i Warszawa.
Hubert : Będzie też grupa z Ełku pod przewodnictwem Krzyśka.
Agnieszka : I 16 osobowa drużyna z Białegostoku , a kapitanem tej drużyny jest Michał.
Hubert : To były nasze cztery zespoły. Które jeszcze tego wieczoru nam zaśpiewają.
Agnieszka : Dziś również nikt nie odpadnie , ale zdobędzie drugi immunitet. 
Hubert : Tydzień temu to grupa Mateusza została pokochana przez widzów , kto będzie tym razem ?
Agnieszka : Tego nie wiemy , ale na koniec odcinka poznamy wyniki.
Hubert : To może ja omówię zasady. W naszym programie bierze udział osiem użytkowników. To oni wybierają miasta , w których szukają swojej 16 osobowej drużyny. Co tydzień mentorzy przygotowują swoje drużyny do odcinków. W odcinku każdy prezentuje swoją piosenkę , a potem zostaje oceniony przez naszych jurorów. Następnie nasi widzowie cały tydzień głosują w sondach.  Drużyna , która otrzyma najmniej głosów od widzów odpada i kończy rywalizacje. Wygrana drużyna dostanie dyplom oraz przeznaczy 100 tys. na cel. 
Agnieszka : Poznajmy te osoby , które będą czasem ostro krytykować nasze drużyny. A oto i oni.
Hubert : Piękna śpiewaczka operowa , jej głos jest jak głos anioła. Alicja Węgorzewska-Whiskerd.
Agnieszka : Tydzień temu , dla paru zespołów dał popalić. Dziennika i prezenter radiowy i telewizyjny Wojciech Jagielski,
Hubert : Piękna aktorka i zaskakująca. Nie jeden reżyser marzy aby ona zagrała w jego filmie. Katarzyna Zielińska.
Agnieszka : I najbardziej ciekawy juror. Można powiedzieć o nim król ciemności. Tomasz „Titus” Pukacki.
Hubert : Oni nie decydują kto dziś wygra , ale jurorzy mogą wam pomóc w głosowaniu. 
Agnieszka : Poznaliśmy zespoły , jurorów to czas poznać trzeciego prowadzącego. A jest to Piotr Kędzierski.
Piotr : Witam , witam ! Jestem już przygotowany na wywiady z drużynami. Więc pędzę za scenę , a was zostawiam samych.
Agnieszka : No dobrze to zapowiem pierwszy zespół. A jest to miasto bardzo duże , a mentor jest 16 letni Michał.


FILMIK

Dzisiaj Białystok stał się najbardziej rozśpiewanym miastem. Odbyły się castingi do pierwszej edycji Muzycznej Bitwy, a grupę z Białegostoku poprowadzi dalej Michał. Do ścisłego finału przeszła tylko szesnastka. Michał: W wyborach będę stawiał na talent, nie tylko do śpiewu, ale gry na instrumencie oraz tych z ciekawą osobowością i siłą przekonania. Mateusz: Bardzo się boję, bo podobno Michał jest bardzo wymagający, ale spróbować warto. (Mateusz śpiewa "Na Jednej z Dzikich Plaż")
Michał: Mateusz, wypadłeś niesamowicie, ja takich osób potrzebuję w programie. Zajmujesz miejsce w mojej grupie.
Na castingi przyszła także Emilka. (śpiewa piosenkę "No One") Michał: Emilka, takich ludzi właśnie potrzebuję, dzięki Tobie moja grupa zyska na sile, zapraszam! Emilka: Na prawdę? O ja, nie wierzę za nic w świecie. Dzięki Michał! (...) Marzyłam o tym, aby wystąpić w tym programie i jestem teraz najszczęśliwszą osobą na świecie.
Na castingu pojawiła się także Oksana. Oksana: Ja przyjechałam z Białorusi, bardzo mi zależy na wejściu do programu. Michał: Zdrastwuj Oksana! Czy ty gawarisz po polskij? Roksana: Da, ja gawariu. <śmiech> Michał: Oksana, co zaśpiewasz? Oksana: Wybrałam piosenkę "My Heart Will Go On". (...) Michał: Oksana, chyba się zestresowałaś, bo pod koniec coś ci wyszło nieczysto, ale ja nad Tobą jeszcze popracuję. Przechodzisz dalej! Oksana: Aaaaaaaa!!!!! Prócz Oksany, Emilki i Mateusza załogę Michała będą tworzyć Marcelina, Karol, Robert, Julia, Ola, Siergiej, Krystian, Tomek, Bogusia, Artur, Ewelina, Iga oraz Radek.

Agnieszka : Jest kapitan drużyny Białegostoku. Michale pierwszy występ w drugim odcinku. Denerwujecie się trochę ?
Michał : Jest mały stres, bo to nasz debiut. Ja chyba najbardziej się stresuję, bo nie mogłem zasnąć ostatniej nocy. Jednak wierzę, że ten stres stopnieje wtedy, gdy moja drużyna zacznie śpiewać.
Agnieszka : Mam nadzieję że podczas występu stres zniknie. Nie będę przedłużać Michle zapraszam na miejsce dyrygenta. A przed państwem zespół z Białegostoku.


Hubert : Pięknie wyglądacie. Miło się was słuchało. To zacznie może komentować Titus.
Titus : Czołem wszystkim fanom naszego programu. Michale masz bardzo dobrą drużynę. Widać po nich że mają w sobie dużo energii. Dzisiejszy występ był bardzo dobry , ale sądzę że w piosenkach bardziej energicznych będziecie lepsi. 
Hubert : Kasia.
Katarzyna : A mi się bardzo podobało. Może to nie była jakaś tam rewelacja bo sama liczyłam na więcej , ale nie było zle. 
Hubert : Alicja.
Alicja :  Jak dla mnie występ nie był zły , ale za dobry to on też nie był. W sumie fajną piosenkę wybraliście , ale Krystian to schrzanił. Kiedy Bogusia kończyła śpiewać i miał zacząć śpiewać Krystian to piosenka się pogubiła. Mam nadzieję że Michał dopracuje was i w kolejnym odcinku nie będzie takich błędów.
Hubert : Krystianie nie przejmuj się Alicja dla wszystkich jest taka.
Alicja : Hubercie nie dla wszystkich. Ja mam za zadanie być jurorem i muszę im mówić czy dobrze czy nie. A Krystian ma wspaniały głos , ale nie pogłubił.
Hubert : Wojtek.
Wojciech : Jak dla mnie występ był bardzo dobry.
Hubert : Mi się również podobał. Więc jeśli i wam się podobało to głosujcie na ekipę Michała. Wam dziękuję i Zapraszam do Piotra.

Piotr : Jest tu ze mną grupa Michała. Michale mam do ciebie pytanie. Czemu bierzesz udział w tym programie i dlaczego to Białystok ?
Michał : Dlaczego biorę udział w tym programie, no właśnie. Chyba dlatego, że dostałem taką możliwość, a daną szansę trzeba wykorzystać. A Białystok? Mam do niego sentyment wieki, choć mieszkam 50 km od Białegostoku, ale w dzieciństwie już jeździłem. Jeszcze jak mój tata był kierowcą zaopatrzeniowcem, to jeździł do Białegostoku, zabierał mnie często i pokazywał mi dużo miejsc. Pozdrawiam mojego tatę!
Piotr : Dołączamy się do pozdrowień. Zobaczmy co nam piszą na facebooku. Pytanie od Emilki. Emilka pyta się któremu zespołowi najbardziej kibicujesz ?
Michał : Nie mam swojego ulubionego zespołu, wszystkie są naprawdę świetne. Każdy z nich jest wyjątkowy, ale jak już mam wybierać to Ania i Mateusz. W poprzednim odcinku dali naprawdę świetne występy, jestem pod wrażeniem do dzisiaj.
Piotr : Zgadzam się Mateusz z Anią dali takie występy że potem musiałem po nich sprzątać bo nie było komu <śmiech>. Jeśli podobał się ten występ to jak najwięcej głosów wysyłajcie na ekipę Michała czyli Białystok. Dziękuję wam , Agnieszko oddaje tobie głos.

Agnieszka : Przenosimy się do wielkiego miasta , miasto ma aż 363 900 mieszkańców , a grupe tą poprowadzi 14 letni Piotrek.


FILMIK

Na casting do Bydgoszczy przyszłt tłumy. Piotr, mentor drużyny miał nie lada zadanie. Więc zaczynamy! Pierwszym uczestnikiem eliminacji był Paweł.
<Kamil śpiewa piosenkę ,,Rolling in the Deep''.>
Piotr: No nieźle. Jest to piosenka śpiewana przez kobietę, a teraz zaśpiewał mi ja mężczyzna. Było świetnie, bardzo mi się podobało i.... jesteś w mojej 16!
Do ekipy Piotra dołączyła też Ola.
<Ola śpiewa piosenkę ,,Orła cień''>
Piotr: Kurde, to było zajebiste. Po prostu zwaliłaś mnie na kolana. Oczywiscie nie widzę mojej grupy bez ciebie. Jesteś z programie!
Niestety nie każdy miał tyle szczęścia.
<Hubert śpiewa ,,Say, say, say>
Piotr: Hubercie, powiedz mi. Jak myslisz? Umiesz spiewac, czy nie?
Hubert: Myślę, że umiem.
Piotr: A ja myślę, że nie. To było okropne wykonanie. Sorry, ale w mojej drużynie chcę mieć najlepszych piosenkarzy. Ty nim nie jesteś. Ale nie poddawaj się.
Do druzyny z Bydgoszczy dołączyli też: Anna., Ludwik, Patryk, Kasia, Olga, Andrzej, Bartek, Michał, Michalina, Paulina, Mikołaj, Fabianna, Monika i Kinga.

Agnieszka : Materiał jak sami widzieliście był bardzo ciekawy. Jest tu obok mnie Piotrek. Piotrze jak Ci się pracuje ze swoją grupą ?
Piotr : Bardzo dobrze. Są niesamowici, bardzo szybko się uczą i pięknie śpiewają.
Agnieszka : Nie będą przedłużała. Zapraszam Cię Piotrze na miejsce dyrygenta. A państwo posłuchajcie wystep ekipy z Bydgoszczy.


Hubert : Doskonały występ. Wojtek zgodzisz się ze mną ?
Wojciech : Tak , ten występ bardzo mi się podobał. Whitney Houston miała wspaniały głos i jest to najlepsza piosenka według mnie jej. Wasz występ jest tuż po Whitney , Pani Houston miała genialny głos , a wy jesteście tuż za nią. Jak dla mnie bomba.
Hubert : Titus.
Titus : Piosenka była zaśpiewana super. Ola ma genialny głos , może nie taki jak Houston , ale bardzo dobry. Jak dla mnie to był najlepszy występ pierwszej edycji , jak na razie. Oby takich więcej. Piotrze masz wspaniałą grupę.
Hubert : Alicja.
Alicja : Jak dla mnie występ był wspaniały. Nie dość że Ola i Paweł zaśpiewali super to i chórek się sprawdził. Bardzo dobrze dobraliście piosenkę. Zgodzę się z Titusem co do najlepszego występu. Dla mnie to było genialne. W ogóle ta piosenka jest świetna. No gratulacje. Piotrze masz bardzo zdolną drużynę już to widzę. Zadbaj o nią aby nadal śpiewała tak na wysokim poziomie , a nie spadła.
Hubert : I Kasia.
Katarzyna : Już pozostali powiedzieli to co chciałam powiedzieć. Jak dla mnie występ bardzo ciekawy i piękny.
Hubert : Jurorzy was chwalą , mam nadzieję że i widzowie was pochwalą ale głosami. Zapraszam do głosowania  na ekipę Piotrka czyli  Bydgoszczy. Dziękuję wam , zapraszam do Piotra.

Piotr : Jets tu grupa Bydgoszczy i mój imiennik. Piotrze masz bardzo ładne imię. Zgodzisz się ze mną ze wszystkie Piotrki to fajne chłopaki ?
Piotr : No jak nie jak tak :).
Piotr : Piotrze czemu bierzesz udział w tym programie i czemu jest to Bydgoszcz a nie np. Gdańsk ?
Piotr : Uwielbiam ten format, takie programy, gdzie poznajemy jak pięknie spiewa Polska. Dlaczego Bydgoszcz... Dlatego, że jest to bardzo blisko mojej miejscowosci, w której sie urodziłem. Mom sentyment do tego miasta. Uwielbiam tam wracac
Piotr : Pytanie od internautów z facebooka. Pyta się Dawid skąd ta fajna cheografia.
Piotr : Chorografie przygotowała moja koleżanka, ja tylko troche dopracowałem. Uważam, że lepszej choreografi przy takiej piosence nie można było wymyślec.
Piotr : No dobrze zachęcam do głosowania na tą ekipę czyli na zespół Piotra , a inaczej Bydgoszcz. Dziękuję wam , Agnieszko zapowiedz kolejny występ.

 Agnieszka : Trzecim zespołem jest to zespól z mazur. Miasto ma w nazwie tylko trzy literki. Jest to Ełk , a kapitanem tej drużyny jest 13 letni Krzysztof.


FILMIK

Krzysztof : Witam mam na imię Krzysztof. Mam wiele bliskich miast mi sobie. Na co dzień mieszkam w Olecku , urodziłem się w Gołdapi , a wybrałem Ełk bo jest mi dość bliski. Wybrałem Ełk bo tam kupiłem mojego kochanego psa o imieniu "Aga" , oraz często jezdzę tam na zakupy.
W Ełk przez ostatnie dwa dniu był wielki szum w mieście, Bo odbył się casting do Muzycznej Bitwy.
Krzysztof : Witam was ! Jest was bardzo dużo z czego się cieszę , mam nadzieję że będziemy się super bawić. Nie ma co was denerwować casting uważam za otwarty.
Marta : < Sing Sing >
Krzysztof : Skończ już !
Marta : Coś nie wyszło ?
Krzysztof : Nie wszystko jest ok. Powiem Ci że głos masz rewelacyjny i chce Cię widzieć w mojej grupie.
Marta : Na prawdę ? Jeee dziękuję :)
Michał : < Zostawcie Tytanica>
Krzysztof : Michale bardzo lubię tą piosenkę. I mam do niej wielką słabość i do ciebie też mam wielką słabość. Więc witam Cię w mojej druzynie.
Na castingu w Ełku nie brakło śmiechu.
Teresa : < Koko Euro Spoko >
Krzysztof : Koko Euro Spoko :) Piosenka bardzo mi się podoba szkoda że nei zawitała nam na dłużej podczas Euro. Co do Pani występu jestem w wielkim szoku. Ile Pani ma lat ?
Teresa : 72 lata :).
Krzysztof : Powiem tak jest pani bardzo szaloną osobą i fajnie by było zobaczyć panią w grupie. Ale niestety są osoby lepsze. Jestem na Nie ! Ale mam prośbę do Pani , jak będę w drugiej edycji to chce panią tam widzieć.
Mariola ; Kurde nie udało się , szkoda.
Krzysztof : Udało mi się :)
Andzelika : Mimo iż nie przeszłam dalej to fajnei było wystąpic przed Krzyśkiem.
Agnieszka : Przyjechałam z Olsztyna na casting i się nie udało.
Piotr : Będę w zespole Pana Krzysztofa , bardzo się z tego cieszę i jestem z siebie dumny.
Teresa : Nie przeszłam , ale Pan Krzysztof powiedział że chce mnie widzieć w drugiej edycji , na pewno pojadę na jakiś casting.
Krzysztof do swojej ekipy wybrał najlepszą 16 , która będzie reprezentować Ełk.
 Krzysztof : Wszystkich zapraszamy do oglądania i głosowania na nas w drugim odcinku Muzycznej Bitwy. 

Agnieszka : Pani Teresa była genialna. Krzysiu wierzysz w swoje drużynę że wygrają czy nie ?
Krzysztof : Jasne że wierzę , trzeba zawsze w ich wierzyć i ich wspierać. Mam nadzieję że państwu występ się bardzo spodoba i będą na nas głosować.
Agnieszka : No dobrze Krzysiu zapraszam Cię na miejsce dyrygenta , a przed państwem drużyna z Ełku.


Hubert : Ależ rock. Kasia.
Katarzyna : Ale było gorąco :) Daliście tu nam prawdziwego rocka. Bardzo mi się podobał ten występ.
Hubert : Titus.
Titus : W końcu  mój klimat. Ja bardzo lubię rock. Jak dla mnie występ genialny. Było widać rock cały czas. Jak dla mnie jesteście świetna ekipą.
Hubert : Wojciech.
Wojciech : To było lepsze niż orginał.  Było widać bardzo dużo energii. Jak dla mnie super występ.
Hubert : I Alicja.
Alicja : jak dla mnie nawet występ był dobry. Chórek był bardzo dobry. Soliści też byli obdarzeni dużą energią tylko był mały błąd. Magda ty masz genialny głos. Na początek było rewelacja , ale na koniec to chyba już wyczerpałaś tą energię. Bo już było mniej rocka. Popracuj nad tym. Ale ogolnie było okej wszystko.
Hubert : Jeśli wam się podobało to nie załujcie głosów , tylko głosujcie na tą ekipę. Wam dziękuję , zapraszam do Piotra.

Piotr : Są tu już ze mną. Krzysiu dla czego bierzesz udział w tym programie i czemu reprezentujesz Ełk , jak jesteś z Olecka ?
Krzysztof : Biorę udział w tym programie bo lubię takie style programów. Można również dużo osób poznać. A wybrałem Ełk ? Sam nie wiem :) Powinienem wybrać Olecko , ale że Olecko było już w Bitwie na Głosy to w Muzycznej Bitwie go nie brałem , ale myślę o Olecku w drugiej edycji jak będzie. Ełk może wybrałem dla tego że jest te miasto jest obok mnie. Mam do Ełku tylko 30 km i jezdze tam często na zakupy. Również tam kupiłem psa jak wspomniałem w materiale.
Piotr : Zobaczmy kto pisze o was. O Wojtek napisał że chce więcej takich rocków.
Krzysztof :  Wojtku cieszę się że ci się podobało. Takich rocków będzie więcej jeżeli pozwolicie wystąpić nam dalej. Będą też inne style muzyki. Powiem tylko ze wybrałem akurat dla tego rock bo wiedziałem że będą piosenki szybsze i wolniejsze. A chcieliśmy się wyróżniać. Na koniec pozdrawiam moją rodzinę , fanów , Wojtka , mieszkańców Ełku oraz okolic oraz olecczan.
Piotr : Ale się rozgadałeś. Jeśli podobał się wam ten występ to głosujcie na zespół Krzyśka czyli zespół z Ełku. Dziękuję wam , Agnieszko zapowiedz ostatni zespół.


Agnieszka : Ostatni zespół miał najkrótszą drogę do naszego studia. A jest to stolica naszego kraju czyli Warszawa , a poprowadzi do wygranej ? letni Tomasz.

?

FILMIK

Witam wszystkich na castingu do Warszawskiej ekipy programu „Muzyczna Bitwa”. Nie ma na co czekać rozpoczynamy casting.
Przesłuchanie zgromadziło tysiące chętnych chcących wystąpić w muzycznym show.

<wchodzi pierwsza uczestniczka, Matylda{Warszawa, 18 lat, studentka}>
Tomek: Co przygotowałaś na przesłuchanie:
Matylda: Zaprezentuję przebój zespołu The Rolling Stones - Satisfaction
Tomek: Nie będę Ciebie stresował, powiem to szybko i od razu: Chcę Cię widzieć w mojej ekipie.
Matylda: Naprawdę? Nie mogę w to uwierzyć, jestem najszczęśliwszą osoba na świcie.

Witamy kolejnego uczestnika
<Mikołaj { 25 lat, Praga, stomatolog}>
Tomek: Powiedz co nam zaprezentujesz i możesz zaczynać
Mikołaj: Wybrałem utwór Zbigniewa Wodeckiego - Z Tobą chce oglądać świat
Tomek: To było genialne wykonanie, niemal lepsze od oryginału, zapraszam do mojego zespołu.
Mikołaj: Bardzo dziękuję, postaram się sprostać stawianym mi oczekiwaniom.

Oprócz Matyldy i Mikołaja do Warszawskiego zespołu dostali się także: Marta, Bożena, Piotr, Hubert, Michał, Marcin, Marta, Angelika, Katarzyna, Ewelina, Sylwia, Aleksandra, Sylwia i Monika.

<Zespół śpiewa> : Wham! - Wake Me Up Before You Go-Go.
Zapraszamy do obejrzenia drugiego odcinka programu “Muzyczna bitwa “ z naszym udziałem,
<Całą drużyna krzyczy> Zapraszamy!!!

Agnieszka : Trener Warszawy jest obok mnie.  Tomku jak myślicie wygracie dzis czy nie ?
Tomasz : nie mam pojęcia, ale fajnie by było zdobyć immunitet na kolejny odcinek:) Decyzje zostawiam w rękach i telefonach widzów.
 Agnieszka : Tomku zapraszam Cię na miejsce dyrygenta. A przed państwem zespół Warszawy.


Hubert : Już wiem że masa nastolatek z naszego kraju wyśle na was głosy. Alicja.
Alicja : Moi drodzy to była tragedia ! Tego nie dało się słuchać ! Nie buczeć tu mi ! Po prostu nie umiecie języka portugalskiego. Skoro nie umiecie śpiewać po portugalsku , to po co ją braliście. Jak dla mnie to była porażka. Dziwie się wam dlaczego wybraliście tą piosenkę.
Hubert : Alicja wiele fanów warszawy Cie znienawidzi. Kasia.
Katarzyna : Alicja wypowiedziała się bardzo ostro , trochę się z nią zgadzam. Jak dla mnie początek był bardzo słaby , a słowa w niektórych miejscach nie wyrazne. Ale pochwale was za odwagę. Wybrać piosenkę po portugalsku jest to bardzo wielka odwaga.
Hubert : Wojtek daj dobry komentarz.
Wojciech : Nie mogę Hubercie ! Jak dla mnie to też tragedia. Moja rada to niech Pan Tomasz dobrze wyuczy grupę śpiewać po portugalsku , a potem niech się zajmie tam chórkiem i innymi rzeczami.
Hubert : Titus.
Titus : Nie przepadam za tą piosenką. Według mnie było wesoło , ale słowa śpiewane przez was wyszły okropnie. Może innym razem wam wyjdzie. Po tym występie mogę powiedzieć że macie bardzo dużą energię i odwagę. Wybrać taką piosenkę w innym języku niż polski lub angielski to wielkie ryzyko.
Hubert : Jurorom się nie podobało. Ale widzowie pewnie mają inne zdanie i już zaraz zaczną głosować na was. Wam dziękuję i zapraszam do Piotrka.

Piotr : Cie cierere cie cie. Prawda ze umiem śpiewać :) Tomku mam nadzieję że nie martwisz się opiniami. Tomku dlaczego zdecydowałeś się na udział w tym programie? I czemu Warszawa ?
Tomasz : zdecydowałem się na udział w tym programie, ponieważ chciałem pokazać ludziom w całym kraju że w warszawie jest mnóstwo świetnie wokalnie uzdolnionych ludzi, tylko trzeba pomóc im zaistnieć na rynku muzycznym,. a wybrałem Warszawę ponieważ jest to moje rodzinne miasto, tutaj się urodziłem i wychowałem. jestem związany ze stolica sentymentalnie. Wyśle że dlatego jestem tutaj z wami.
Piotr : Pytanie od internautów. Ile dziennie trenujecie że wasze występy są tak wspaniałe. Te pytanie zadała Sylwia.
Tomasz : Trudno powiedzieć spotykamy się 7 dni w tygodniu. Treningi zajmują nam około 3-4 godzin dziennie. Czujemy się świetnie w swoim towarzystwie.
Piotr : Jeśli podobał się państwu występ ekipy Tomasza czyli Warszawy to jak najwięcej głosów na ten zespół. Dziękuję wam , Agnieszka.

Agnieszka : To już wszystkie występy. Państwo macie teraz trochę czasu aby wspomóc drużynom. Nie żałujcie głosów tylko wysyłajcie ile się da. A jeżeli jeszcze nie wiecie na kogo to takie małe przypomnienie dla was.

Skrót występów :

05.Michał ( Białystok ) - "Może się wydawać
06.Piotr ( Bydgoszcz ) - "I Will Always Love You"  
07.Krzysztof ( Ełk ) -  "I Love Rock 'n' Roll
08.Tomasz ( Warszawa ) - "Balada" (Tchê tcherere tchê tchê)

Agnieszka : Mają państwo już nie wiele czasu , bo tylko nie całe 2 minuty. Ale te 2 minuty mogą komuś pomóc.
Hubert : Dziś nikt nie odpadnie , ale wygrana drużyna otrzyma immunitet. Dzięki temu immunitetowi będzie bezpieczny w trzecim odcinku. A my zobaczmy krótki filmik co będzie działo się w trzecim odcinku.

FILMIK

Już za tydzień nie zabraknie emocji. Na polu bitwy zobaczymy osiem drużyn. W tym dwie drużyny będą bezpieczne. Pozostałe drużyny będą walczyć o bycie w programie. kto okaże się najlepszy ? A kto odpadnie jako pierwszy i przegra bitwę ? Zapraszamy do oglądania trzeciego odcinka Muzycznej Bitwy.

Hubert : Odcinek zapowiada się bardzo ciekawie.
Agnieszka : Zobaczmy też materiał zespołu Lublina , który tydzień temu pokonał swoich rywali.

FILMIK

Zespół Mateusza tydzień temu okazał się najlepszy. To oni pokonali trzech swoich rywali i zdobyli immunitet. 
Mateusz : Całkowicie jesteśmy zaskoczeni. To są takie emocje. Wątpiłem, żeby Nam się udało no ale mamy ten immunitet. Dziękujemy Państwu za głosy i obiecujemy, że będziemy dalej trzymać tak wysoki poziom naszych występów. Jeszcze raz serdeczne, dzięki.
Mateusz i jego grupa w pierwszym odcinku zdobyli aż 42%.

Agnieszka : Dziś również poznamy kogoś kto zdobędzie immunitet. Kto to taki ? Tego jeszcze nie wiemy.
Hubert : Nie wiemy ale nie długo poznamy. W tej chwili wszystkie głosy są liczone. Poznajmy ranking naszych jurorów. Zaczniemy od Alicji. Alicjo podaj zespół najlepszy i najgorszy.
Alicja : Jak dla mnie najlepszą drużyną dziś była drużyna Piotra. Piotr ma wspaniałą drużynę , z która pierwszy występ poszedł świetnie. Co do najgorszej to zdecydowanie drużyna Tomka. Chyba nie muszę mówić czemu.
Agnieszka : A twój ranking Wojtku.
Wojciech : Mój ranking jest bardzo podobny do Alicji. Pierwsze miejsce według mnie ma grupa Piotrka , drugie miejsce grupa Krzyśka , trzecie miejsce grupa Michała i na ostatnim miejscu zespół Tomka.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Ja na pierwszym miejscu mam dwa zespoły. Jest to zespół Piotrka i Krzyśka. A najgorszy według mnie ma grupa Tomka.
Agnieszka : Titus.
Titus : Jak dla mnie najlepszy występ pokazała grupa Krzysztofa , najgorszy występ dał dziś zespół Tomasza.
Hubert : Według jurorom to najlepszą drużyną dziś jest grupa Bydgoszczy czyli Piotrka. Czy tak samo myślą widzowie ?
Agnieszka : Głosy zostały już podliczone. Zaprośmy Piotra z Kopertą.
Piotr : Hubercie , Agnieszko oto koperta.
Hubert : Piotrze dziękujemy Ci za kopertę.
Agnieszka : Za nim poznamy wynik , zobaczmy kto czeka na werdykt. A na wyniki czeka drużyna z Białegostoku , ekipa Bydgoszczy , zespół Ełku i grupa Warszawy.
Hubert : No dobrze otwieramy kopertę. 
Agnieszka : Możemy tylko powiedzieć że głosowanie była bardzo wyrównane.
Hubert : Ale zwycięzcą zostaje zespół . . . EŁKU !


Hubert : Krzysiu co powiesz ? 
Krzysztof : Sam nie wiem co mogę powiedzieć. Jesteśmy bardzo zaskoczeni tym wynikiem. Bardzo , ale to bardzo dziękujemy za głosy. Myślałem że to drużyna Piotrka wygra , bo oni dziś byli świetni gratulacje dla nich. Mimo iż w trzecim odcinku nie odpadniemy to i tak będziemy się starać aby występ w trzecim odcinku wypadł nam dobrze. Jeszcze raz dziękujemy.
Agnieszka : Zespół Mateusza i Krzysztofa mają pewność że nie odpadną jako pierwsi. Pozostałe sześć zespołów musi nadal sie zmagać o głosy. Na dziś to już wszystko dziękujemy wam , że byliscei z nami papa.
Hubert : Do zobaczenia za tydzień !


Wyniki :



Głosowanie do trzeciego odcinka ruszy pózniej !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz