sobota, 27 października 2012

5 Odcinek

Lektor : Co tydzień na naszej scenie robi się goręcej. Tydzień temu pożegnaliśmy zespół z Poznania pod wodzą Jakuba. To oni zdobyli najmniej głosów w odcinku i opuścili program. Na naszym polu bitwy zostało już tylko sześć zespołów. Dziś poznamy zwycięzce piątego odcinka i przegranego , który będzie musiał opuścić show. Kto to taki ? Tego dowiemy się dzisiaj. Zapraszamy na Muzyczną Bitwę !

 "Dni , Których Nie Znamy" Marek Grechuta

Hubert : Witamy was w czwartym odcinku. A oto bohaterowie odcinka Tomasz i Warszawa.
Agnieszka : Anna i Rzeszów
Hubert : Piotr i Bydgoszcz
Agnieszka : Michał i Białystok
Hubert : Mateusz i Lublin
Agnieszka : I Krzysztof i Ełk
Hubert : A oto sześć naszych zespołów.
Agnieszka : Ależ ta ilość zespołów się zmniejsza. Jeszcze nie dawno był cały skład , a już tylko sześć zespołów.
Hubert : Taki jest już nasz program. I dziś również kogoś pożegnamy. Zespół który zbierze dziś najmniej głosów odpadnie i dopiero w finale wystąpi. 
Agnieszka : Jeśli państwo będziecie mieć dylemat w głosowaniu , to pomóc mogą wam jurorzy. Ale za nich ich poznamy każdy juror zaśpiewa jedną piosenkę. 
Hubert : Jest dziś 27 pazdziernika , za pięc dni dzień zmarłych. Więc nasi jurorzy przygotowali piosenki artystów , których nie ma już wśród nas. A oto Alicja Węgorzewska-Whiskerdw piosence "Nic nie może wiecznie trwać"


Agnieszka : Wojciech Jagielski w piosence "Pod papugami" 

"Pod papugami" Czesław Niemen

Hubert : Katarzyna Zielińska w piosence "Nie ma miłości bez zazdrości"


Agnieszka : I Tomasz „Titus” Pukacki w piosence "Bad"

"Bad" Michael Jackson

Hubert : Nasi jurorzy wykonali piosenki artystów , których nie ma już na świecie. Składamy im wielki hołd.
Agnieszka : No dobrze to teraz zajmijmy się już programem. Zaprośmy trzeciego prowadzącego , a jest to Piotr Kędzierski.
Piotr : Witam. Nie wiedziałem , że nasi jurorzy tak pięknie śpiewają. Czekam na dalsze ich występy i udaje się za scenę.
Agnieszka : To ja państwu zapowiem kolejny występ. A jako pierwszy program rozpocznie drużyna Tomka , czyli grupa z Warszawy.


FILMIK

Tomasz : w tym odcinku postanowiliśmy zaśpiewać polską piosenkę. Będzie to piosenka wielkiej Alicji Majewskiej , a piosenka to "Odkryjemy miłość nieznaną"
Sebastian : Tomek wybrał bardzo fajna piosenkę.
Agnieszka : Ja wraz z Iloną zaśpiewamy , wiec trzymajcie za nas kciuki w sobote.
Wszyscy : Zapraszamy na piąty odcinek Muzycznej Bitwy.

"Odkryjemy miłość nieznaną" Alicja Majewska 


Hubert : Nie widziałem tyle rąk w górze w naszym programie. Nowość jakaś. Titus zaczniemy dziś od ciebie.
Titus : Witam wszystkich. Ja w waszym wykonaniu słyszałem takie głosy , że nadal je słyszę. Agnieszko masz bardzo piękny głos. Pasujesz do takich piosenek. 
Hubert : Alicja widzę że masz dużo do powiedzenia.
Alicja : Skąd to zgadłeś Hubercie :) Powiem że występ był bardzo piękny. Widać że się rozwijacie co tydzień pokazujecie mi coś nowego. Pamiętam wasze początki co wam nie szły , teraz na szczęście wychodzą wam bardzo dobrze te występy. Ja jestem zachwycona głosem Agnieszki i Ilony. Jak dla mnie to było genialne.
Hubert : Wojtek.
Wojciech : Nie mam pojęcia co tu mogę powiedzieć. Bardzo cieszę się że zaśpiewaliście piosenkę polską , bo w tym odcinku jak patrzyłem na listę występów to była tylko jedna polska piosenka. Jak dla mnie bomba.
Hubert : No i Kasia.
Katarzyna : Postanowiłam skończyć być łagodna i oceniać już trochę ostrzej bo to już piąty odcinek. Ale do tego występu nie da być się ostrym. Jak dla mnie super. Ilona mam do ciebie taką prośbę. Mogła byś jeszcze raz zaśpiewać i poruszać się do "Szabadabada szabadabad"
Ilona : <śpiewa i tańczy>
Katarzyna : Dziękuje Ci. Bardzo spodobał mi się ten fragment w waszej piosence. Jak juz mowiłam dla mnie występ był super.
Hubert : Jeżeli i według was występ był super to głosujcie na Tomasza i Warszawę. Dziękuję wam , zapraszam do Piotra.

Piotr : Gratulacje wam dobrych komentarzy od naszych jurorów. Tomku czy widzisz mnie jako jurora?
Tomasz : Oczywiście, świetnie byś pasował do tej roli {śmiech} ;p
Piotr : To w kolejnej edycji poproszę stacji , abym zasiadł jaki juror. Teraz pytania od internautów. Żaneta pyta się jakie dziewczyny Ci się podobają ?
Tomasz : Wygląd jest sprawą drugorzędną, liczy się to co ma w środku i nie chodzi mi o organy wewnętrzne...musi mieć to cos:)
Piotr : Grzegorz pyta się gdzie spędzałeś czas na wakacje ?
Tomasz : W wakacje zazwyczaj spędzam z rodzina w mojej miejscowości oczywiście zdarzają się wypady z grupka znajomych tu i tam, ale staram się wtedy spędzać dużo czasu z rodzina i najbliższymi.
Piotr : No dobrze. Jeśli chcą państwo zobaczyć ich w kolejnych odcinkach to głosujcie. Ja wam dziękuję , Agnieszka.

Agnieszka : Czas na kolejny występ. A w piosence Celine Dion ekipa Lublina czyli zespół Mateusza.


FILMIK

Mateusz: I kolejny tydzień jesteśmy z Wami. W tym tygodniu chcemy zaprezentować Wam wzruszający utwór Celiny Dione "Parler a mon Pere". A przed Wami wystąpią: Paulina, Kasia F. i Natalia.
Natalia: Cieszę się, że mogę wystąpić z dziewczynami w tym utworze.
Natalia,Paulina, Kasia F.: Trzymajcie za Nas kciuki i prosimy o głosy.

"Parler à mon père" Celine Dion 

Hubert : Bardzo pięknie wyglądacie. Zobaczmy co nasi jurorzy powiedzą. Kasia.
Katarzyna : Chce zacząć oceniać ostrzej , no ale kurde nie da rady :). Ekipo z Lublina powiem wam że występ poszedł wam świetnie. Dziewczyny , macie bardzo podobne głosy do Celine Dion.
Hubert : Titus.
Titus : Bardzo ładnie wyglądacie panie w tych sukienkach. Co do występu to mi się bardzo podobało , Mateuszu twoja grupa jest the best.
Hubert : Alicja.
Alicja :  Zgadzam się z Titusem że w tych sukienkach wyglądacie pięknie. Też będę chciała taką. Jeśli chodzi o występ to był bardzo dobry. Słuchać było was miło ja jestem w szoku waszym głosem dziewczyny. 
Hubert : Wojtek.
Wojciech :  Co tu dużo gadać. Występ był bardzo profesjonalny. Widać że cały tydzień ciężko pracujecie , a nie odpoczywacie. Jak dla mnie super.
Hubert : Jeżeli podobał wam się występ Mateusza i ekipy z Lublina to głosujcie. Ja wam dziękuję i zapraszam do Piotra.

Piotr : Mateusz czy podoba Ci się nasz program ?
Mateusz : Pytanie, oczywiście, że tak. Inaczej bym nie zdecydował się na udział w nim. Poznałem wspaniałe osoby ze swojej, jak i z innych grup oraz produkcji. Pełen profesjonalizm.
Piotr : Zobaczmy co tu piszą. Kacper się pyta czy kochasz Polskę i jak tak to za co ?
Mateusz : Hmm...a tutaj mam dwoistą odpowiedź. Kocham i nienawidzę. Kocham, bo ma wspaniałe tradycje, zwyczaje i bogatą kulturę. Ale współcześnie polski naród jest strasznie buraczano-kartoflany. Wszystko wszystkim nie pasuje. Nie widzą nic złego u siebie, tylko w koło ale tak najlepiej, najlżej. Przykład takiej osoby mieliśmy w naszym programie. Mowa o Jakubie, który odpadł w poprzednim odcinku ze swoją drużyną. W tym roku w końcu odnalazłem swoje szczęście, 8 czerwca, więc jeszcze "normalni" ludzie mieszkają w naszej ojczyźnie.
Piotr : Zapamiętamy 8 czerwca. Teraz pytanie od Zośki. Zofia pyta się jak uczyłeś się w szkole ?
Mateusz : Nie mam jakiś dużych osiągnięć. Ja podobno jestem zdolny bardzo ale leń wygrywa ze mną niestety, więc domyślcie się jak to było. Obecnie studiuje na drugim roku Administracji i trzecim Socjologii i jakoś udaje mi się ciągnąć te dwa kierunki na raz. Mogę kogoś pozdrowić?
Piotr : Tak jasne że możesz. To kogo pozdrawiamy ?
Mateusz : Pozdrówmy osobę,która zamieszkała właśnie tego 8czerwca w sercu. Kocham Cię najbardziej na świecie. Wiem, że ten 2013r. przyniesie Nam wiele zmian, rewolucji ale razem będziemy iść przez tłum ludzi trzymając się za ręce<wzruszony>. Dziękuję,że jesteś...
Piotr : Również ja i cała ekipa pozdrawia. Jeśli chcecie aby Mateusz i jego ekipa zostali w programie to głosujcie na nich. Dziękuję wam , Agnieszka.

Agnieszka : Przed państwem Ania i zespół z Rzeszowa !


FILMIK

Anna: Jesteśmy już po 4 odcinku i.. wyszło jak wyszło. Jednak ja nie mam do nikogo pretensji, wręcz przeciwnie, moim zdaniem poradziliście sobie bardzo dobrze. Aby się trochę odstresować, zapraszam was na spacer po Rzeszowie. Co wy na to?
Wszyscy: Taak!
<< po długim czasie >>
Ewelina: Zwiedziliśmy dużo miejsc, które bardzo dobrze znamy. Byliśmy w kinie, w naszej ulubionej pizzerii.. To był wspaniale spędzony czas.
Anna: Okej, koniec obijania się. Teraz trenujemy. Na 5 odcinek wybrałam piosenkę, którą uwielbiam i zawsze kiedy jej słucham bardzo się wzruszam. Mam nadzieję, że właśnie takie emocje wzbudzicie. Jest to utwór Phila Collinsa pt. „Against All Odds”. A piosenkę zaśpiewają głównie specjaliści od ballad.. Sylwia i Igor!
Igor: Bardzo się cieszę, po raz pierwszy będę śpiewał solo. Również bardzo lubię tę piosenkę, dam z siebie wszystko.
Sylwia: Ja solo śpiewam po raz drugi. Ogromnie się cieszę. W 3 odcinku poszło mi całkiem nieźle, obym tym razem też nie zawiodła. Będę się bardzo starać.
Anna: Nigdy tak nie miałam okazji, ale powiem to, cieszę się że tutaj ze mną jesteście. Przywołaliście moje najpiękniejsze wspomnienia. Ja już wam dziękuję i bez względu na to jak będzie na live, dla mnie jesteście wygrani!

"Against All Odds" Phil Collins

Hubert : Sylwia , Igor wyglądaliście jak już długa para zakochanych. Wojtek.
Wojciech : Brakowało tylko pocałunku na koniec. Sylwio twój głosik jest bardzo cichy i czasami Cię słychać nie było. Ale występ uważam do waszych jeden z lepszych występów , nawet nie wiem czy nie był najlepszy.
Hubert : Alicja.
Alicja : Niech mi ktoś powie że grupa Ani nie umie śpiewać , a skopie mu tyłek. To był najlepszy wasz występ i tego odcinka jak na razie. Byłam zapatrzona w Igora i Sylwię. Aniu bardzo pięknie to wszystko ułożyłaś.
Hubert : Titus.
Titus : Ja nadal jestem myślami w waszym występie. Bardzo mi się podobało i czekam na więcej takich występów,
Hubert : I Kasia.
Katarzyna : Jak śpiewaliście to w jednym fragmencie bardzo mocno się wzruszyłam. Jeszcze nigdy nie słyszałem tak dobrego , tak dopracowanego występu w tym programie. 
Hubert : Nasi jurorzy są na TAK i wy również możecie być na tak wystarczy zagłosować na drużynę Ani czyli na miasto Rzeszów. Dziękuję wam , zapraszam do Piotrka.

Piotr : Aniu to już jest piaty odcinek. Czy widzisz to w swojej drużynie że co odcinek grupa sie rozwija czy nie ?
Anna : Na pewno widać zmianę, szczególnie u niektórych uczestników, myślę że treningi skutkują i są coraz lepsi. Mimo, że ostatnio mieliśmy chwilę zamawiania to idziemy naprzód.
Piotr : Zobaczmy co ta piszą. Aneta pyta się ciebie Aniu co najbardziej pamiętasz z dzieciństwa.
Anna : Trudne pytanie. Ale pierwsze co przyszło mi na myśl to święta. W przeddzień wigilii obchodzę urodziny, pamiętam wtedy huczną imprezę i w kolejnych dniach tę magię świąt. To były piękne czasy, chciałabym się choć na chwilę do nich wrócić.
Piotr : A mnie na impreze nie zaprosiłaś. Zły jestem :). Mam nadzieję że na kolejne zaprosisz. A teraz pytanie od Uli. Ula pyta się kto jest twoim idolem ?
Anna : Jak będę organizować, to oczywiście Cię zaproszę. Kolejne trudne pytanie, ale cóż, odpowiem. Na chwilę obecną jeśli chodzi o muzykę to moją idolką jest Celine Dion, a z tych zmarłych to Whitney Huston czy też Michael Jackson.
Piotr : To się ciesze. A jeszcze ode mnie takie pytanie. Czy nad twoim uszkiem wisi plakat jakiegoś idola z tych co wymieniłaś ?
Anna : Obecnie nie, bo mam dość mały pokój. Ale dawniej na drzwiach miałam plakat Michael'a.
Piotr : To się ciesze. A jeszcze ode mnie takie pytanie. Czy nad twoim uszkiem wisi plakat jakiegoś idola z tych co wymieniłaś ?
Anna : Obecnie nie, bo mam dość mały pokój. Ale dawniej na drzwiach miałam plakat Michael'a.
Piotr : A nad moim uszkiem wisi plakat dzoanny Krupy. Jeśli chcecie aby Ania i jej zespół z Rzeszowa został , to głosujcie.

Agnieszka : Co nam Bydgoszcz pokaże ? Tego dowiemy się zaraz. Przed państwem Piotr i Bydgoszcz.


FILMIK

Piotr: Po poprzednim odcinku jeszcze bardziej uwierzyłem w moją grupę. Że są w stanie góry przenosic. Jeśli tylko się chce. Zdobyliśmy pierwsze miejsce i bardzo dużo procent głosów. Nie spoczniemy jednak na laurach.
[Na sali prób]
Piotr: W najblizszym odcinku zaśpiewacie piosenkę... ,,Hey Hi Hello''! Bardzo żywiołowa piosenka, akurat dla Was. Solówkę zaśpiewa tylko jedna osoba, ponieważ ona najbardziej się nadaje to tej piosenki. Będzie to... Katarzyna!
Katarzyna: Piotr dobrze zrobił, że mnie wybrał do solówki. Uwielbiam ten wykon, umiem go całego na pamiec i mogę go z marszu zaśpiewac.
Piotr: Katarzyna to jest wulkan energii. Na próbach zawsze się śmieje, nigdy nie widziałem ją smutną. O to chodzi w tej piosence.

"Hey Hi Hello" Shaun Baker feat. Maloy 

Hubert : Drużyno Bydgoszczy Hello :) Alicja
Alicja :  Wiecie że was lubię ? Wiecie , ale krytyki wam dziś nie odpuszczę , bo występ był dość słaby. Tak chyba najgorszy jak do tej pory , jestem ciekawa dalszych dwóch występów. Uważam że początek był bardzo nie czysty było słychać wiele fałszów. No tam w półowie występu było już dobrze.
Hubert : Ostra opinia. Kasia.
Katarzyna : Nie ! nie ! nie ! i jeszcze raz nie ! Jest mi wasz bardzo szkoda bo piosenka mnie nie porwała , a was kocham. Uważam jak Alicja że było nie czysto i dużo fałszów.
Hubert : Wojtek ratuj.
Wojciech : Pierwsza półowa fatalna , druga półowa dość dobra. Uważam że stać jest was na więcej.
Hubert : Titus jak ty powiesz dobrą opinie to na pewno oni Cię bardzo polubią.
Titus : To chyba mnie średnio polubią , bo ja mam mieszane uczucia. W sumie było wiele energii , ale z drugiej strony były i fałsze. Uważam że to nie był słaby występ , ale wiem jak wy śpiewacie i mimo , że trochę zrąbaliście piosenkę to i tak chce was dalej :).
Hubert : Miejmy nadzieję , że widzowie nie przyjmą do serca tych komentarzy i zrobią nazłość naszym jurorom i będą na was głosować. Zapraszam do Piotrka.

Piotra : Hey Hi Hallo. Ja mam przeciwne zdanie co do tego występu , według mnie to było znakomite. Tydzień temu zrobiliscie wielką przewagę nad pozostałymi drużynami. Jak wy to zrobiliście ?
Piotr : Podobne pytanie zadałeś mi tydzień temu. Ja właśnie chciałbym jeszcze raz podziękowac za głosy. Dlaczego zdobyliśmy ich tak dużo? No chyba dlatego, że widzom się spodobała piosenka i wykonanie mojego zespołu. Ciesze się z tego.
Piotr : Czas zobaczyć facebooka. Asia pyta jaką bajkę w dzieciństwie najbardziej lubiłeś ?
Piotr : Ooo :) Niech pomyślę... Hm.. Lubiłem oglądać Smerfów :).;) Bardzo czekałem na odcinki tej bajki.
Piotr : A jaką postać najbardziej lubiłeś ?
Piotr : Oj, wszystkich po równo. Jednak najlepiej lubiłem tego w czerwonym Zapomniałem jak on się nazywał :))
Piotr : A Gargamel lubiłeś ?
Piotr : Tak, lubiłem. Wszystkich bohaterów lubiłem. Nawet jego :)
Piotr : I ostatnie pytanie dla was od Patryka. Patryk pyta się jaki owoc najbardziej lubisz i dlaczego ?
Piotr : Szczerze powiem, to za owocami nie przepadam, ale jak bym miał isc za ścięcie, to bym powiedział, że lubię truskawki. Ale czemu?? Nie wiem! :) Po prostu są dobre
Piotr : Ale zrobiłeś mi smaka na truskawki. Gdzie ja teraz kupie. No dobrze jeśli chcecie zespół Piotrka w kolejnym odcinku to głosujcie. Bydgoszcz czeka na wasze głosy. Wam dziękuję , Agnieszka kto następny?

Agnieszka : A teraz wystąpi zespół Ełku , czyli grupa Krzysztofa.


FILMIK

Krzysztof ( ja ) : W tym tygodniu ja z moją grupą poszliśmy do parku i zaczęliśmy śpiewać.
Wszyscy : "I'm the one who wants to be with you"
Magdalena :  Kiedy zrobiliśmy koncert w parku , zebrało się wiele ludzi i zaczeli nas słuchać.
Julia : To było bardzo fajne , kiedy nas słuchali. Niektórzy chcieli od nas autografy.
Patrycja : Jedna Pani powiedziała do mnie że musimy wygrać tą Muzyczną Bitwę i poprosiła autograf.
Krzysztof ( ja ) : Dziękuję tym ludziom że chcieli nas posłuchać. To mi i mojej grupie dało bardzo wiele. Dzięki nimi uwierzyliśmy że dla nich walczymy. 

"Everywhere" Fleetwood Mac

Hubert : Tańczyliście jak prawdziwi tancerze. Titus.
Titus : Świetnie wyglądacie. Wasze stroje bardzo pasują do piosenki. Tancerze z was super , lecz jeśli chodzi o wasz występ to nie za bardzo mnie przekonał. 
Hubert : Alicja ty masz inne zdanie , prawda ?
Alicja : Uważam że jesteście grupą bardzo muzyczną i świetnie tańczycie. Ale wasz występ mnie również nie przekonał. Było to zaśpiewane zwyczajnie , nie było słychać jakiś tam emocji. Tylko nudne śpiewanie.
Hubert : Nasi jurorzy teraz jacyś ostrzy. Kasia.
Katarzyna : Poziom jest coraz większy i my musimy coraz ostrzej oceniać. Jeśli chodzi o stroje to jesteście mistrzami strojów. W tańcu tez świetnie se poradziliście. Ale główna role w naszym programie odgrywa śpiew i śpiew poszedł wam chyba najgorzej z tych trzech rzeczy co wymieniłam.
Hubert : I Wojciech.
Wojciech : Pięknie wyglądacie w tych strojach. Tańczyliście na 10 punktów. Może w drugiej edycji zmienimy nazwę programu zamiast "Muzyczna Bitwa" to "Taneczna Bitwa".  Uważam że śpiewanie nie poszło wam jakoś tam dobrze , ale słabo też nie było.
 Hubert : Jeśli chcecie , aby zespół Krzysztofa był w szóstym odcinku to głosujcie. Ja wam dziękuję , zapraszam do Piotra.

Piotr : Ale pięknie stroje. Na szósty odcinek też chce w takim wystąpić. Krzysiu jak podsumujesz swoich rywali ?
Krzysztof : Moich rywali podsumuje bardzo dobrze. Wszyscy chcą wygrać , jednym udaje się wykonać występ dobry , drugim gorszy.  Uważam że są bardzo dobrymi rywalami i warto ich się bać.
Piotr : Zobaczmy co o was piszą. Ala napisała który występ wasz był według was najlepszy ?
Krzysztof : Jest to bardzo trudne pytanie. Uważam że każdy występ był inny i bardzo fajny. I obecnie nie jestem w stanie odpowiedzieć który był najlepszy , ale chyba ten pierwszy , bo wygraliśmy :).
Piotr : I ostatnie pytanie od Krystiana. Krystian pyta się jak to jest stać i czekać na werdykt ?
Krzysztof : Jest bardzo fajnie. Jest dużo nerwów , wiele stresu , jest też trochę smutku bo możliwość odpadnięcia jest. W tym programie liczy się też duża cierpliwość. Ogólnie fajnie tak czekać bo są emocje. Bardzo fajnie jest kiedy zespół zostanie wyczytany w top3 wtedy każdy z zespołu jest taki szczęśliwy ze nie da się tego opisać.
Piotr : No dobrze to życzę wam być w top3. Jeśli chcecie aby zespół Krzysztofa został to głosujcie. Dziękuję wam , czas na ostatni występ.

Agnieszka : I czas na ostatni występ. A na koniec zaśpiewa nam zespół z Białegostoku czyli zespól Michała.


FILMIK

Michał: Ale były emocje w poprzednim odcinku. Poszło nam bardzo dobrze, ale zostaliśmy zagrożeni. Przyznaję, że jest wielki strach, serce to mi jak młot waliło, ale jesteśmy nadal. (...) Witajcie, jak samopoczucie? Przed nami naprawdę ciężki tydzień, bo o mało co nie wylecieliśmy z show. Na ten tydzień przygotowujemy piosenkę "Wind Of Change" Scorpionsów. Chyba kojarzycie, co? Jest to jedna z moich ulubionych piosenek, więc musicie dać naprawdę niezłego czadu. Wyznaczam dwa męskie głosy na solówki. Będą to Karol i Robert. Karol: Jestem w szoku, że Michał mnie wybrał do solówki, jakoś się nie wyróżniałem w grupie, ale cóż... Dzięki wielkie. Będę starał się jak najlepiej. Poza tym, jest to ulubiona piosenka mojego taty. Między moimi rodzicami nie układa się najlepiej, rozwiedli się 10 lat temu... Tata nie utrzymuje ze mną kontaktu, a ja go pragnę strasznie. Myślę, że mnie ogląda i będzie chciał mnie zobaczyć... Taką cichą nadzieję sobie układam.

"Wind Of Change" Scorpions

Hubert : Ależ energia. No dobrze Wojtek.
Wojciech : Ależ nam daliście kopa :) Aż miło było was słuchać , jak dla mnie świetny występ.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Karol , Robert to był znakomity występ. Słuchając was chciałam aby ten występ nigdy się nie kończył :).
Hubert : Titus.
Titus : Jak dla mnie to było genialne. Karol , Robert bardzo dobrze wam poszło. To był wasz najlepszy występ.
Hubert : I Alicja.
Alicja : Było bardzo czysto , dużo energii , było mocno i to mi się podobało. Według mnie świetnie poradziliście sobie z tobą piosenką. Brawo !
Hubert : Jeśli spodobał się państwu ten występ to głosujcie na Białystok. Wam dziękuję , zapraszam do Piotrka.

Piotr : Jurorzy wyrazili dobrą opinie na temat waszego występu. Michale co zaśpiewacie za tydzień ? Macie już jakieś plany na piosenkę ?
Michał : Mamy jakieś plany, ale nie chcemy ich zdradzać, a poza tym jeszcze nie jest to wiadomo, czy zostaniemy w programie, bo może zdarzyć się wszystko.
Piotr : Mam nadzieję że tak bo w tym odcinku świetnie zaśpiewaliście. To teraz zobaczmy co o was piszą na facebooku. Kasia się pyta jaki jest twój cel życiowy ?
Michał : Ojej, jakie trudne pytanie. Jaki cel mam? No cóż. Na pewno chcę dobrze ukończyć liceum, dostać się na studia i spełniać swoje marzenia na ile jest możliwe. Planuję też wyemigrowanie z mojego rodzinnego miasta do Białegostoku np.
Piotr : Aha. I jeszcze ostatnie pytanie w tym odcinku. Weronika się pyta ty umiesz gotować ?
Michał : Gotować umiem, może nie wszystko.. Zupy nie zrobię, ale inne rzeczy tak. Jednak najlepiej chyba jestem wyspecjalizowany w robieniu spaghetti.
Piotr : Jestem bardzo ciekawy twojego spagetetti. To może zrobiłbyś na kolejny odcinek dla wszystkich co ty na to ?
Michał : No pewnie, zgadzam się na to, ale będę potrzebował pomocy, bo sam tyle porcji nie ogarnę. Może ktoś chętny jest mi pomóc?
Piotr : Może twoja ekipa Ci pomoże. Więc jeśli chcecie Michała w naszym programie to głosujcie. On za tydzień ugotuje nam spagehetti i może poda przepis na facebooka. To głosujcie ! Dziękuję wam. Agnieszko , Hubercie.

Agnieszka : To czekamy na Michała i jego spagethetti. Państwo głosujcie na swoich faworytów. A jeśli jeszcze nie wiecie na kogo by tu zagłosować to mamy skrót dzisiejszego odcinka.

Skrót występów :

08.Tomasz ( Warszawa ) -  "Odkryjemy miłość nieznaną" Alicja Majewska 
 04.Mateusz ( Lublin ) - "Parler à mon père" Celine Dion
03.Anna ( Rzeszów ) - "Against All Odds" Phil Collins
06.Piotr ( Bydgoszcz ) -  "Hey Hi Hello" Shaun Baker feat. Maloy
07.Krzysztof ( Ełk ) - "Everywhere" Fleetwood Mac
05.Michał ( Białystok ) - "Wind Of Change" Scorpions

Hubert : Zostało wam już tylko pięć minut , więc śpieszcie się z tymi głosami. 
Agnieszka : Zespół który zdobędzie najmniej głosów dziś polegnie z Bitwy i opuści nasz program.
Hubert : Więc głosujcie. A my zapytamy się Alicji kto dal niej był najlepszy , a kto najgorszy ?
Alicja : To już jest piąty odcinek i poziom jest wysoki. I nie da się określić najlepszego występu , bo jest ich masa. Jedynie mogę powiedzieć że najgorzej wypadły dwie drużyny. A jest to drużyna Piotra i Krzysztofa.
Agnieszka : Wojtek.
Wojciech : Zgodzę się z Alicją co do tych najlepszych występów. Jeżeli chodzi o najgorsze to chyba Piotr i Krzysztof.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Oj sama nie wiem. To bardzo trudne pytanie. Ale mam taką samą opinie jak Wojtek i Alcija.
Agnieszka : I Titus.
Titus : Ja mam tak jak każdy opinie. Czyli że Krzysztof i Piotr najsłabsi dzisiaj.
Hubert : Państwo wcale nie musicie słuchać jurorów , więc głosujcie na kogo chcecie. 
Agnieszka : A jeżeli nadal nie wiecie kto był najlepszy to posłuchajcie skrótu.


Skrót występów :

08.Tomasz ( Warszawa ) -  "Odkryjemy miłość nieznaną" Alicja Majewska 
 04.Mateusz ( Lublin ) - "Parler à mon père" Celine Dion
03.Anna ( Rzeszów ) - "Against All Odds" Phil Collins
06.Piotr ( Bydgoszcz ) -  "Hey Hi Hello" Shaun Baker feat. Maloy
07.Krzysztof ( Ełk ) - "Everywhere" Fleetwood Mac
05.Michał ( Białystok ) - "Wind Of Change" Scorpions

Hubert : Trzy , dwa , jeden głosowanie zostaje zakończone. Teraz trwa liczenie głosów. Zaraz poznamy werdykt.
Agnieszka : Dla jednych może być to bardzo dobry werdykt , dla drugich może być to bardzo zły.
Hubert : Teraz przenosimy się za kulisy do Piotra.

Piotr : Już zaraz poznamy wyniki. Ale na początek zobaczmy jak głosowali fani naszego programu na facebooku. Według ich najlepszy występ dziś miał zespół z Białegostoku czyli Michał aż 28%. Drugie miejsce na facebooku należało do Ani zebrała 24%. Trzecie miejsce i 18% ma zespół Mateusza.  Tuż za podium , ale nadal sporo głosów bo aż 12% ma zespół Tomasza. Piąte miejsce i 10% ma zespół Piotra i najmniej fanom facebooka podobał się występ Krzysztofa zdobył on i jego grupa 8%. Ale werdykt w kopercie może być inny więc nie sugerujcie się tym za bardzo. Ja już biore kopertę i lece do was.

Agnieszka : Tak głosowali fani na facebooku. Zaraz dowiemy się wyniku głosowania. A na ten werdykt czeka grupa Ani , grupa Mateusza , grupa Michała , grupa Piotrka , grupa Krzysztofa i grupa Tomasza.
Piotr : Hubercie proszę , oto koperta.
Hubert : Dziękuję Ci Piotrze ze dostarczyłeś nam tą kopertę. To co Agnieszko , Piotrze ogłaszamy wynik ? No dobrze , zaczniemy od miejsca trzeciego. Trzecie miejsce zdobył zespół . . . Krzysztofa !
Agnieszka : Nieco wyżej od zespołu Krzysztofa był zespół . . . Mateusza !
Hubert : I najwięcej waszych głosów w odcinku zdobył zespół . . . Piotra ! ! !


Hubert : Piotrze gratulacje. Drugi raz podrząd wygrywacie. Co powiesz ?
Piotr : Jestem niezmiernie szczęśliwy, że to po raz kolejny nas widzowie wyróżnili w programie. Nawet w snach nie myślałem, że znów bedziemy najlepsi. Dziękuję w imieniu całej grupy o każdy pojedynczy głos, dzięki którym wygraliśmy. I nie przestaniemy się starać, aby was nie zawieść w kolejnym odcinku. Jeszcze raz dziękuje.
Agnieszka :  Piotr i jego ekipa Bydgoszczy zebrała najwięcej głosów. Pozostały kolejne trzy zespoły , które czekają na werdykt a jest to zespół Ani , zespół Michała i zespół Tomasza.
Hubert : Dla kogoś z nich to był ostatni odcinek. to co otwieramy kopertę ? No dobrze. Najmniej głosów w dzisiejszym odcinku zdobył zespół . . . Tomasza ! ! !


Agnieszka : Tomku jest nam bardzo smutno ze odpadacie. Ale takie są zasady. Co powiecie ?
Tomasz : Jest to dla nas wielki zal , bo chcieliśmy być na tej scenie. Dziękujemy za wszystkie głosy które oddaliście na nas.
Hubert : Tomku , Warszawo zobaczmy jak was zapamiętaliśmy w tym programie.

FILMIK

Tomasz na program zdecydował się jako ostatni. Postanowił zrobić casting w swoim miescie czyli Warszawie. Na casting do Tomasza przebyły tłumy. Każdy chciał się dostać do programu , ale nie każdy mógł. W pierwszym odcinku Tomek i jego ekipa przygotowali "Balada" jurorzy skrytykowali ten występ bardzo ostro. W trzecim odcinku usłyszeliśmy "Billy Jean". Piosenka Jacksona nie dała im wygrać. I postawili na "Empire State of Mind part 2" gdzie również nie zdobyli dużo głosów.  W piątym odcinku stawiają na polski przebój "Odkryjemy miłość nieznaną".
Szkoda że tak szybko odpadamy. Liczyliśmy na to że będziemy się mogli dłużej z wami bawić. Ale trudno...Zycie bywa okrutne. ale na pewno wszyscy zapamiętamy ten program i udział w nim jak najlepiej. chciałem podziękować Krzysiowi - producentowi Show za zaproszenie do programu i życzyć pozostałym zespołom sukcesu w programie . Jeszcze raz dziękuje za wszystkie glosy jakie oddaliście na mój chór, a także za wszystkie miłe komentatorze i mejle. To że odpadliśmy nie oznacza ze się więcej nie spotkamy, razem z moją drużyną mamy już w planach trasę koncertowa . Jak wspomniałem nasz pierwszy przystanek to Ciechocinek.Miło było dla was występować. Zobaczymy się jeszcze raz w odcinku finałowym. Zegnajcie
Dziękujemy im ze byli z nami !

Agnieszka : Tomasz i Warsazwa zajmują w naszym programie 6.miejsce. Gratulacje. Dziękujemy wam jeszcze raz. Za chwilę zaśpiewacie nam po raz ostatni , więc się przygotujcie. A na dziś to tyle. Za tydzień pięć zespołów stanie do walki. To papa.
Hubert : Do zobaczenia.

"Dni , Których Nie Znamy" Marek Grechuta


Wyniki Głosowania :


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Głosowanie ruszy pózniej !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz