niedziela, 4 listopada 2012

6 Odcinek

Lektor : Na naszej scenie zostało już tylko pięć zespołów. Tydzień temu z gry odpadł Tomasz i jego team z Warszawy , kogo dziś pożegnamy ?  A kto okaże się najlepszy ? Zapraszamy was na szósty odcinek Muzycznej Bitwy.

"Rock&Rollin' Love " Afromental

Hubert : Witamy was w czwartym odcinku. A oto bohaterowie odcinka Krzysztof i Ełk.
Agnieszka : Witam państwa , w walce tez będzie Michał i Białystok
Hubert : Oraz Anna i Rzeszów
Agnieszka : I Mateusz i Lublib
Hubert : I Piotr i Bydgoszcz.
Agnieszka : To już półmetek i te pięć zespołów dotarły już aż do półmetka.
Hubert : Pięć zespołów dzisiaj zobaczymy w różnych wykonaniach. Dziś zmienimy trochę formułę. i dziś również w stu procentach zdecydują państwo , ale dwa najsłabsze zespoły w głosach staną do dogrywki o ćwierćfinał , a w dogrywce kolejne starcie i walka o państwa głosy. 
Agnieszka : Więc dziś piąte i czwarte miejsce stanie do dogrywki. Wszystkich fanów zespołów zapraszamy do głosowania , aby wasz faworyt nie znalazł się w dogrywce. Jeśli będą mieli państwo problem w głosowaniu to mogą państwo skorzystać z naszej pomocy. A pomoc to nasi jurorzy. A oto oni.
Hubert : Śpiewała już w różnych operach , a dziś będzie państwu pomagała , a oto Alicja Węgorzewska-Whiskerdw.
Agnieszka : Prezenter stacji TVP2 i radia ZET Wojciech Jagielski.
Hubert : Kapitanka w Kocham Cię Polsko , a także aktorka Katarzyna Zielińska.
Agnieszka : I wielki rockman , dużo osób mówi że on nie ma serca , ale ja wierze że je ma. Tomasz „Titus” Pukacki.
Hubert : I nasz trzeci prowadzący to Piotr Kędzierski.
Piotr : Witam wszystkich fanów naszego programu. To już półmetek. Czyli półowe odcinków już za nami , półowe przed nami. Ja jak zawsze lece za kulisy.
Agnieszka : My zachęcamy państwa do głosowania na swoje zespoły. Mamy dla was dość ciekawą ciekawostkę. Każdy z pięciu zespołów był choć raz na podium , to oznacza że  każdy zespół jest dobry. 
Hubert : Zespół który dziś odpadnie to nie będzie najsłabszy zespół , bo obecnie w grze zostały same dobre ekipy.
Agnieszka : To zapowiem pierwszy nasz występ. A jako pierwszy wystąpi zespół Mateusza czyli Lublin w wielkiej piosence. 


FILMIK

Dziękujemy Wam za wsparcie, które co tydzień mamy. W tym tygodniu chcemy złożyć hołd Czesławowi Niemenowi dlatego wykonamy Jego utwór, "Dziwny jest ten świat". Zaśpiewają dla Was: Ewelina z Beatą. Trzymajcie za Nas kciuki.

 "Dziwny jest ten świat" Czesław Niemen

Hubert : Dziwny jest ten świat. Zgadzam się z tą piosenką. Alicja rozpocznij komentowanie.
Alicja : Witam wszystkich widzów na półmetku. Ależ to szybko zleciało :).  Moja droga grupo z Lublina. Odważyliście się na bardzo trudną piosenkę. Piosenka jest bardzo piękna i mówi o ludziach , ale zaśpiewać ją to jest bardzo wielkie wyzwanie. Wy z tą piosenką świetnie se poradziliście. Nie było widać że jakoś tam się boicie. Jak dla mnei było dobrze.
Hubert : Titus.
Titus : Na tym świecie jest coraz więcej zła. Miejmy nadzieję że sie to jakoś uspokoi. Co do waszego występu to musze powiedzieć że to było genialne. Bardzo piękne głosy ją wykonywały , no tylko pozazdrościć.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Mateuszu wybrałeś bardzo piękną piosenkę. Twoja grupa wykonała ją świetnie , jak dla mnie jesteście mistrzami. 
Hubert : I Wojciech.
Wojciech : Kiedy jeszcze nie zaczęliście śpiewać czułem że gdzieś się potkniecie. Ale bardzo się myliłem. Zaśpiewaliście to fenomenalnie. 
Hubert : Koniec tych pochwał. Jeżeli podobał wam się występ ekipy Lublina to głosujcie. Wam dziękuję , zapraszam do Piotra.

Piotr : Mateusz to już jest półmetek , jak podsumujesz swoją drużynę ?
Mateusz : Wiesz Piotrze jestem bardzo zadowolony z mojej drużyny, z pracy jaką udało Nam się wykonać przez tę kilka tygodni. Mogę bez problemu powiedzieć, iż trafili mi się naprawdę zdolni ludzie z którymi współpraca to czysta przyjemność.
Piotr : Teraz pytanie od internautów. Amelia pyta się jaką komedie lubisz najbardziej ?
Mateusz : Lubię komedie stare jak i nowe. Z tych starszych to obie części "Kogel-Mogel". Zaś z nowszych to "To nie tak jak myślisz kotku" oraz "Pokaż kotku,co masz w środku". Te cztery komedie mają świetną, prostą fabułę. Polecam!
Piotr : Pamiętam również Kogel-Mogel. I ostatnie pytanie od Oskara. Oskar pyta się o twoją ulubioną stacje telewizyjną.
Mateusz : TVN. Jest to najnowocześniejsza telewizja w Polsce, która obecnie działa. Jej propozycja programowa posiada największe formaty telewizyjne. Polecam
Piotr : O , a myślałem że powiesz że nasza. Nie lubimy Cię :) Nie no żart. Jeżeli podobał wam się występ ekipy Mateusza czyli ekipy Lublina to głosujcie. Dziękuję wam , Agnieszka.
 Agnieszka : Nasza stacja jest stacją fantastyczną. Przechodzimy do kolejnego zespołu , a jest to zespół Krzysztofa czyli Ełk.


FILMIK

Krzysztof : Moja droga szesnastko , myślicie czemu spotkaliśmy się na cmentarzu. Za dwa dni są święta dlatego przyszliśmy tu aby zadbać o niezadbane groby.
Michał : Krzysztof miał bardzo fajny pomysł. Wokoło nas jest wiele nie zadbanych grobów , które nie ma kto ich już odwiedzić. A my patrzymy tylko na swoje , zamiast i o tamte zadbać.
Krzysztof : Przyprowadziłem ich tam , ponieważ chce im udowodnić że warto jest pomagać innym.
Natalia : Kiedy Krzysiek zaprowadził nas na te groby. Byłam w wielkim szoku że nie ma na których ani jednej świeczki.
Anna : Wiele osób ma nie zadbane pomniki , ponieważ ich rodziny poumierały lub ludzie dalej wyjechali i nie ma kto się zająć tym grobem. A warto czasem zapalić znicz też na innym grobie.
Patrycja : Niektóre pomniki aż odstraszały. Były nawet groby małych dzieci , które były nie zadbane.
Łukasz : Ta przygoda była bardzo fajna. Fajnie jest czasem pomóc komuś i zapalić chociaż jeden znicz. 

"Nie Moge Cie Zapomniec" Agnieszka Chylińska

Hubert : Małe rewolucje na cmentarzu w Ełku. Zobaczmy jakie opinie mają nasi jurorzy. Titus.
Titus : Był seks i rock.
Hubert : Titus przypominam ci że to też dzieci oglądają.
Titus : Wiem wiem. Jak widze zrobiliście swoją wersje piosenki. Bo ta piosenka jest pop i troszke rocku , a wy tu więcej rocku daliście niż w orginale. Patrycjo , Klaudio wy macie mocne głosy , które nadają się na rocka. I fajnie że Krzysztof odkrył wasze głosy i dał je do tej piosenki.Magda i Marta również fajnie wypadły.
Hubert : Wojciech.
Wojciech : Dziś trudno nam , tak jak widzom wybierać. Dwie najsłabsze drużyny staną do dogrywki. Na pewno widzowie nie wiedza teraz na kogo głosować. Co do waszego wykonania to poszło wam świetnie. Mnie zachwyciliscie.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Ależ kobiety. I to takie głosy. Ja bardzo lubie tą piosenkę i fajnie że trochę ją zmieniliście. Ale jakoś w niektórych momentach nie potrzebnie ten rock. Ale i tak było fajnie.
Hubert : I Alicja.
Alicja : Cztery kobiety na scenie i tak rozniosły sceną. Dziewczyny brawo ! Patrycjo twój głos jest genialny. Powinnaś być z siebie bardzo dumna że masz taki głosik. Dalsze trzy dziewczyny również super zaśpiewały.
Hubert : Dziewczyny no brawo. Teraz pewnie męska część widowni będzie na was głosowała. Głosujcie na nich. A ja was zapraszam do Piotra.

Piotr : Ależ kobiety :). Krzysztofie skąd ty wytrzasnąłeś takie kobiety ?
Krzysztof : Sam nie wiem. Chyba z Ełku i okolic. To są naprawdę bardzo fajne dziewczyny. W ogóle wszystkie dziewczyny są fajne , żeby żadna się nie uraziła.
Piotr : To zobaczmy co tam o was piszą. Norbert napisał , czemu większość waszych piosenek to rock ?
Krzysztof : Wiesz co Norbercie. Sam nie wiem czemu rock. Ja jakoś lubię muzykę rock i może dla tego. I jeszcze dla tego śpiewamy , bo gdy na pierwszej próbie ich poznałem to większość z nich odpowiedziała że śpiewa rock.  Ja też bardzo uwielbiam polskie piosenki. Jak się dowiedziałem w tym odcinku że my i Mateusz oraz Ania śpiewa polskie piosenki to się ucieszyłem. Teraz coraz więcej polskich artystów śpiewa piosenki po angielsku. Uważam że powinniśmy śpiewać tez po polsku. Myślę że większość Polaków się ze mną zgodzi.
Piotr : I jeszcze pytanie od Basi. Basia się pyta co przygotujecie za tydzień.
Krzysztof : Jeszcze nie wiadomo czy w ogóle przejdziemy. Ale będę chciał coś fajnego nam przygotować.
Piotr : Jeżeli chcecie zobaczyć ich w programie to głosujcie na Krzysztofa i Ełk.

Agnieszka :   A kolejny zespół to zespół Michała czyli Białystok.


FILMIK

Poprzedni odcinek dla drużyny Michała okazał się bardzo szczęśliwy, gdyż świetnie wypadli w piosence "Wind Of Change" Scorpionsów. Przeszli na bezpiecznej pozycji i szykują się na kolejny występ. Michał: To co daliście dzisiaj w programie było niesamowite. Ja drżałem, bardzo dziękuję za mobilizację. Tymbardziej jestem dumny z tego, że to moja ulubiona piosenka tak dobrze wyszła. 28% u facebookowiczów swoje robi. Na dzisiaj naprawdę trudny orzech do zgryzienia, piosenka Aerosmitha "I Don't Wanna Miss a Thing" Potrzeba mi naprawdę czterech mocnych głosów i znalazłem. Tomek, Mateusz, Ewelina i Ola. Reszta będzie oczywiście w chórku. Tomek: Byłem w siódmym niebie, jak dowiedziałem się, że zaśpiewam swoją ukochaną piosenkę. Pokochałem ją dzięki mojej ukochanej, z którą jestem 3 lata. Dzięki niej zawdzięczam te wszystkie chwile, odzyskanie wiary w siebie, bo przez długi czas byłem wyśmiewany i prześladowany, dlatego, że po prostu sobie żyłem jak chciałem. Dzięki Ewie odzyskałem swoich przyjaciół i wiem, że warto żyć. Dzięki Ci skarbie, ta piosenka będzie dla Ciebie!

"I Don't Wanna Miss A Thing" Aerosmith 

Hubert : Ależ kreacje. Kasia.
Katarzyna : Ależ wy ładnie wyglądacie w tych kreacjach. Widać że stylistów mamy dobrych. Co do waszego wykonania to uważam że poszło wam świetnie.
Hubert : Titus.
Titus : Występ był zrobiony bardzo dobrze. Ola była bez błędna , Ewelina pokazała nam bardzo dużo , Tomek z Mateuszem dali nam wielkiego kopa , no brawo.
Hubert : Wojciech.
Wojciech : Widze ze poszliście w gust Titusa. Jak dla mnie to był świetny występ.
Hubert : Alicja.
Alicja : Tomku byłeś bardzo przystojny w tej piosence. Na pewno po tej piosence będziesz miał dużo fanek. Jak dla mnie występ wykonany fajnie , taniec z tyłu też był super. Ogólnie to świetnie i oby tak dalej.
Hubert : Jeżeli podobał wam się ich występ to głosujcie na zespół Michała czyli na Białystok. A was zapraszam do Piotra.

Piotr : Michale skąd pomysł na tą piosenke ?
Michał : Hmmm... Sam nie wiem. Po prostu szukałem piosenek, które moglibyśmy zaprezentować i akurat ta wpadła mi w ucho bardzo, a poza tym ją uwielbiam. Jest świetna i tyle.
Piotr : Iga pyta sie o twoja gre komputerowa najlepsza ?
Michał : Ogólnie od kilku lat nie gram w gry komputerowe, bo odkąd mam internet, gry mnie nie interesują. Ale miałem taką jedną ukochaną i teraz bym też chętnie w nią zagrał. "The Sims".
Piotr : Kuba pyta się jakim zdaniem jest najlepszy horror na sobotni wieczór.
Michał : W tytułach nie orientuję się, ale na pewno meeeega straszny. Mnie natomiast żadne horrory nie straszą, śmieję się na nich, gdy inni piszczą i krzyczą.
Piotr : Czyli Michał nie do zdarcia. Nie boi się żadnych horrori. Więc jeśli chcecie Michała i ekipę Białegostoku w programie to głosujcie.

Agnieszka : Przedostatni występ zaśpiewa nam ekipa Bydgoszczy i jej wódz Piotr.


FILMIK

Piotr: Tydzień temu zaśpiewaliśmy piosenkę ,,Hey Hi Hello''. Był to eksperyment i przeczuwałem, że jurorom się nie spodoba. No i po raz pierwszy otrzymaliśmy krytki. Ale zawsze musi być ten pierwszy raz. Teraz nie będę ryzykował, wiem, że mój zespół najlepie sprawdza się w spokojnych piosenkach, dlatego wygrałem piosenke Robbiego Williamsa ,,Angels''. Jest to piosenka śpiewana przez mężczyznę, jednak solówki zaśpiewają: Michalina, Mikołaj i Patryk. Uważam, że głos Michaliny bardzo dobrze będzie się komponował z całością.

"Angels" Robbie Wiliams

Hubert : Dwa razy już wygraliście czy dziś będzie po raz trzeci ? Zobaczymy. Alicja.
Alicja : Jestem w wielkim szoku że można tak świetnie wykonać tą piosenkę. Jak dla mnie to był bardzo dobry występ , słuchać was było miło i aż się chciało dalej piosenki.
Hubert : Wojtek.
Wojciech : W tym programie są same świetne zespoły. I nie da rady dać złej krytyki. Jak dla mnie bomba.
Hubert : Titus.
Titus : Michalina bardzo pasujesz do tych męskich głosów. I masz uroczy głosik. Co do panów to cud , miód i orzeszki. Jak dla mnie git.
Hubert : I Kasia.
Katarzyna : Robbie Wiliams ma bardzo fajne piosenki. I ta chyba jest jego najlepszą. Uważam że dobrze że wybraliście tą piosenkę , a nie inną. Bo występ poszedł wam czadowo. 
Hubert : Jeżeli chcecie ich nadal oglądać i nie zobaczyć ich w dogrywce to głosujcie. A was zapraszam do Piotra.

Piotr : Są tu już ze mną. Piotrze macie dziś jakoś taktykę aby nie być w dogrywce ?
Piotr : Chcemy przekupic widzów swoją piosenką, aby im się podobała i na nas wysyłali esemesy. Chyba innej taktyki nie ma.
Piotr : To teraz pytanie od Marzeny. Marzena pyta się o twój ulubiony napój ?
Piotr : O. Pozdrawiam przy okazji moja mamę, która też ma imię Marzena. Mój ulubiony napój? Trudno powiedziec, ogólnie lubię napoje gazowane. Szczególnie pomarańczowe. Ale jakiej firmy, to nie powiem ;)
Piotr : My również pozdrawiamy twoją mame. Mam nadzieję że nas ogląda i was wspiera. I ostatnie pytanie od Szymona. Syzmon pyta sie o twoje hobby.
Piotr : Lubię grac w piłkę nożną, siatkówkę i interesuję się językiem angielskim. Marzę byc nauczycielem i uczyc właśnie tego przedmiotu.
Piotr : Jeśli chcecie ich zobaczyć nadal to głosujcie na Piotra i Bydgoszcz. Wam dziękuję. Agnieszka kto ostatni.

Agnieszka : I ostatni występ w naszym odcinku wykona zespół Ani czyli grupa Rzeszowa.


FILMIK

Anna: W 5 odcinku zachwyciliście zarówno mnie, jak i jurorów, troszkę mniej widzów. Musimy teraz dać z siebie wszystko, bo jak wiecie możemy nawet odpaść. Dużo okazji wystąpienia solo miały dziewczyny, więc teraz solo wystąpią panowie. Zaśpiewacie utrów grupy Dżem „Wehikuł Czasu”! Pierwszą zwrotkę zaśpiewają kolejno: Sebastian, Łukasz i Kamil, zaś drugą: Max, Igor i Norbert. W chórkach pomogą wam dziewczyny. Do dzieła!
Łukasz: Piosenka jest wspaniała, ja w ogóle cenię sobie zespół Dżem i ta piosenka przypomina mi najpiękniejsze chwile mojego życia.
Norbert: Staramy się jak możemy. Teraz jest możliwość naszego odejścia z programu dlatego dajemy z siebie nie sto, a dwieście procent!
Anna: Utwór ten śpiewał znany wszystkim Ryszard Riedel, który niestety od dość dawna nie żyje. W tym tygodniu byliśmy na cmentarzach, wspominaliśmy tych, których z nami tutaj nie ma. To była dla nas taka wspólna lekcja życia.
Wszyscy: „Gdy tak wspominam ten miniony czas, wiem jedno że to, nie poszło w las”


Hubert : Mi się występ wasz bardzo podobał. A tobie Wojtku ?
Wojciech : Mi również , uważam że wykonaliście bardzo świetnie ten występ. Grupa dzem ma bardzo fajne piosenki. Jak dla mnei było cudownie.
Hubert : Alcicja.
Alicja : Na materiale filmowym bardzo ładnie to Aniu powiedziałaś ze jest to lekcja zycia. Co do waszego występu to bardzo mi się podobał , nie słyszałam w ogóle błędów.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Ja bardzo lubię tą piosenkę i  w waszym wykonaniu bardzo mi się ona podobała.
Hubert : I Titus.
Titus : Bardzo fajne dziś są piosenki w naszym programie. Ja uważam że występ był genialny i zasługujecie być na podium.
Hubert : Jeśli i wy uważacie że grupa Anny nie powinna być w dogrywce to głosujcie. Wam dziękuję, zapraszam do Piotra.

Piotr : Aniu kto twoim zdaniem stanie do dogrywki ?
Anna : I zaczyna się od trudnych pytań. Myślę, że to możemy być my, bo ostatnio nie mieliśmy za wiele głosów, ale jesteśmy na to przygotowani jakby co. Mam nadzieję że jednak tak się nie stanie, bo chcemy jeszcze trochę pośpiewać w tym programie.
Piotr : Teraz pytania od internautów. Jarosław pyta się jaki miesiąc lubisz ?
Anna : Najbardziej lubię grudzień, z wielu powodów. Przede wszystkim wtedy obchodzę urodziny. A też dlatego, że wtedy mamy święta Bożego Narodzenia, jest to najpiękniejszy dla mnie czas. A do grudnia już niedaleko, z czego bardzo się cieszę.
Piotr : I jeszcze pytanie od Wiktori. Wiktoria pyta się czy grasz na jakims instrumencie ?
Anna: Obecnie nie. Grałam przez jakiś czas na gitarze, ale nie wychodziło mi, więc przestałam. Teraz mam marzenie nauczyć się grać na saksofonie, jednak kiedy to się spełni i czy się spełni, czas pokaże.
Piotr : Jeżeli nie chcecie widzieć Ani i jej grupy z Rzeszowa w dogrywce to głosujcie na nich. Wam dziękuję. Agnieszko , Hubert co dalej ?

Agnieszka : To już wszystkie występu. Drużyny dały dziś z siebie wszystko. Jeśli nie wiecie na kogo głosować to posłuchajcie ten skrót występów.

Skrót występów :

04.Mateusz ( Lublin ) - "Dziwny jest ten świat" Czesław Niemen
07.Krzysztof ( Ełk ) -  "Nie Moge Cie Zapomniec" Agnieszka Chylińska
05.Michał ( Białystok ) - "I Don't Wanna Miss A Thing" Aerosmith    
06.Piotr ( Bydgoszcz ) - "Angels" Robbie Wiliams 
03.Anna ( Rzeszów ) - "Wehikuł Czasu" Dzem

Hubert : Zostało wam już tylko pięc minut więc głosujcie. A my spytamy się naszych jurorów na kogo by głosowali. Alicja wymień nam dwa najsłabsze drużyny dzisiaj.
Alicja :  Dziś nie ma najsłabszych bo zostali najlepsi. Poziom jest bardzo wysoki i to już półmetek więc uważam że w dogrywce powinna być drużyna Krzysztofa i Michała.
Agnieszka : Wojtku , a kto według ciebie.
Wojciech : Ja nie wiem , więc nie pomogę widzom.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Według mnie najlepiej dziś poszło dla grupy Piotra , a najgorzej chyba dla Krzysztofa.
Agnieszka : I Titus.
Titus : Trudno jest wybrać. I według mnie żaden z nich nie powinien być w dogrywce.
Hubert : Pozostało państwu już tylko trzy minuty więc głosujcie. A jeśli dalej nie wiecie na kogo to zobaczcie skrót jeszcze raz.

Skrót występów :

04.Mateusz ( Lublin ) - "Dziwny jest ten świat" Czesław Niemen
07.Krzysztof ( Ełk ) -  "Nie Moge Cie Zapomniec" Agnieszka Chylińska
05.Michał ( Białystok ) - "I Don't Wanna Miss A Thing" Aerosmith    
06.Piotr ( Bydgoszcz ) - "Angels" Robbie Wiliams 
03.Anna ( Rzeszów ) - "Wehikuł Czasu" Dzem

Hubert : Trzy , dwa , jeden głosowanie zostaje zakończone. Teraz trwa liczenie głosów. Zaraz poznamy dwie drużyny które staną w dogrywce.
Agnieszka : Ale najpierw zobaczmy co u Piotra.

Piotr : Zaraz poznamy wynik , ale najpierw poznajmy wynik na facebooku. A więc fani facebooku najwięcej w naszej sondzie oddali głosów na drużyną Piotra zdobył on aż 32%. Według fanów Piotr i jego ekipa najlepiej poradzili sobie w dzisiejszym odcinku. Za Bydgoszczą była grupa Michała zdobyli oni 23% ,  trzecie miejsce ma grupa Mateusza zdobyli oni 17%  , tuż za podium jest grupa Krzysztofa mają oni 15% i według naszych fanów na facebooku najgorzej poszło dziś dla Rzeszowa zdobywają oni 13%. Ale te głosy nie decydują o werdykcie. Więc biorę kopertę i udaje się do was.

Agnieszka : Tak sądza nasi fani na facebooku.
Hubert : Zaraz poznamy wynik jak głosowali państwo.
Agnieszka : A na wyniki czeka zespół Anny , zespół Mateusza , zespół Michała , zespół Piotra i zespół Krzystzofa.
Agnieszka : Najpierw podamy wam tylko pierwsze trzy zespoły które przejdą , ale kolejność będzie przypadkowa.
Hubert : Dwa zespoły zostaną i stoczą walkę.
Agnieszka : To co Hubercie , Piotrze otwórzcie tą kopertę.
Hubert : Dobrze. Pamiętajmy kolejność jest przypadkowa a więc w dogrywce nie spotkamy zespołu Krzysztofa , zespołu Mateusza i zespołu Piotra.
Agnieszka : Michale , Aniu niestety ale zdobyliście najmniej głosów i to wy staniecie do dogrywki.
Hubert : Top3 podamy wam potem. Na razie zaprośmy do nas wodzów swoich grup czyli Michała i Annę. Aniu co powiesz ?
Anna : Cokolwiek się stanie to będzie smutno, my nie chcemy odpadac, ale nie chcemy też aby odpadła drużyna Michała, której kibicujemy..
Agnieszka : Michale a co ty powiesz ?
Michał : ?
Hubert : Od teraz linie startują. Więc głosujecie albo na Anie , albo na Michała. Jeden z tych zespołów zobaczymy w ćwierćfinale. To jako pierwszy , jeszcze raz zaśpiewa nam grupa z Białegostoku czyli grupa Michała.


"I Don't Wanna Miss A Thing" Aerosmith    

Agnieszka : Jeśli chcecie aby Michał i jego zespół byli w ćwierćfinale to głosujcie. A kolejny zespół , który jest w dogrywce to jest Rzeszów , a Rzeszowa trenerem jest Ania.



Hubert : Jeżeli podobał wam się występ tej grupy to głosujcie.Do końca głosowania została niecała minuta , więc wykorzystajcie ją dobrze.  
Agnieszka : Teraz spytamy się naszych jurorów na kogo by glosowali. 
Hubert : Każdy z jurorów musi powiedzieć czy grupa Ani , czy grupa Michała. Zaczniemy od Alicji.
Alicja :  Jest to bardzo trudny wybór , bo oba zespoły zaśpiewały dziś fantastycznie. Ale jeśli mam wybierać kto jest lepszy to sugeruje się też poprzednimi odcinkami i sądzę że lepsza jest grupa Ani i chyba chciałabym ich oglądać dalej. Michale przepraszam że ciebie nie wybrałam , ale grupa Ani jest lepsza.
Agnieszka : Wojtku Ania czy Michał.
Wojciech : Zgadzam się z Alicją że jest to trudny wybór. Bo obie drużyny są super i każdej będzie zal jak odpadnie. Ale że Alicja dała na Anię to ja wesprze Michała i oddam na nich głos.
Hubert : Kasiu , a jakie jest twoje zdanie ?
Katarzyna : O matko , ale mi dajecie trudne pytanie. Sama nie wiem kogo by tu wybrać. Dobrze że nasze głosy nie mają wielkiego zdania. Wiem że teraz widzowie mają dylemat na kogo by tu głosować ja proponuje sugerować się poprzednimi występami. Jeśli ja mam się sugerować to bym wybrała grupę chyba Anii , ale grupa Michała też jest super.
Agnieszka : I Titus.
Titus : Oj to jest trudny wybór. Nigdy nie miałem tak trudnego wyboru. Jeśli mam coś powiedzieć o grupie Ani od samego początku byli mistrzami. Wszystkie ich występy zaskakiwały. Jeśli mam coś powiedzieć o zespole Michała to również dawaliście super występy i macie w grupie bardzo ciekawe głosy. Zeby bardziej zaciekawić tą dogrywkę to postawie na zespół Michała , lecz ten głos mój nie oznacza że ja bym na ciebie głosował i że jesteś lepszy od Ani , tylko daje tak aby było ciekawiej.
Hubert : Głosy obecnie są liczone , a my w tym czasie przenosimy się do Piotra.

Piotr : Nie tylko nasi jurorzy nie wiedzą na kogo głosować , ale także facebookowicze. Na facebooku zrobiliśmy sonde kogo chcecie zobaczyć dalej. I według naszych facebookowiczów 53% ma Anai czyli Rzeszów , a 47% ma Michał czyli Białystok. Więc jak sami państwo widzą różnica tych głosów jest nie duża. Więc wszystko jest możliwe. No dobrze biorę kopertę z wynikiem i idę na scenę.

Agnieszka : 53% do 47% dla Ani. Ale to jeszcze nic nie przesądzone. Do Ani i Michała zapraszamy pozostałe trzy drużyny.
Hubert : Pięć drużyn , a za moment będzie ich tylko cztery. 
Piotr : Już jestem. Hubercie , Agnieszko oto koperty z wynikami.
Agnieszka : Najpierw powiemy o podium. A na podium jak wiemy jest drużyna Mateusza , drużyna Piotra i drużyna Krzysztofa.
Hubert : Zacznijmy od miejsca trzeciego. Trzecie miejsce i miejsce które było ostatnie nie zagrożone trafia do zespołu . . . Mateusza !
Agnieszka : A najwięcej waszych głosów zdobył zespół . . . Piotra ! ! ! 
Hubert : Czyli drugie miejsce należy do Krzysztofa.


Hubert : Piotrze gratulacje. Po raz trzeci raz wygrywasz. Co powiesz ?
Piotr : To są chyba jakieś żarty <śmiech>. Po raz trzeci z rzędu widzowie w nas uwierzyli. Po prostu za chwilę ze szczęscia będę skakał. Ale tak na serio to dziękuję jeszcze raz za wszystkie oddane na nas głosy, odwdzięczymy się za tydzień.
Agnieszka : Zespół  Białegostoku i zespół Rzeszowa wciąż czeka na wynik.
Hubert : Otwórzmy w takim razie tą gorszą kopertę.
Agnieszka : Różnica między głosami była bardzo duża , a nawet możemy powiedzieć ogromna. W pierwszym głosowaniu więcej głosów uzyskała grupa Michała niż Ani. Ale teraz głosy były zbierane od nowa i wynik może być inny.
Hubert : No dobrze. W ćwierćfinale zabraknie nam zespołu . . . Michała ! ! ! 


Agnieszka : Michale jest nam wielki zal że to właśnie wy odpadacie. Co powiecie na koniec ?
Michał: Gdyby nie byłoby dogrywki, byśmy zostali w programie, ale cóż. Myślę, że się sprawiedliwie stało i tak baaardzo daleko doszliśmy. Bardzo to zawdzięczamy widzom, którzy byli z nami przez te wszystkie odcinki. Boże, jak ja nienawidzę tych pożegnań, szczerze to mi się płakać chce, bo poznałem tutaj fantastycznych ludzi i nie wyobrażam sobie tego, że za chwilę to wszystko stracę. Bardzo dziękuję wszystkim osobom z mojej drużyny za wielkie, przeogromne poświęcenie do występów, nie jestem w stanie wyliczyć tych wspaniałych momentów, bo było ich mnóstwo. Bardzo też dziękuje innym za wsparcie, mojej rodzinie i znajomym. Gratuluję drużynie Ani wygranej i to teraz Wy macie wygrać, a jak coś to ja osobiście wezmę sprawy w swoje ręce. To była fantastyczna przygoda, dzięki jeszcze raz!
Hubert : Zobaczmy jak was zapamiętaliśmy.

FILMIK

Drużyna Michała z Białegostoku pod na początku października zadebiutowała na scenie Muzycznej Bitwy. Pierwszym ich występem było "Może się wydawać" Alicji Janosz. Utwór nie wywołał zbytniego entuzjazmu na jurorach i widzach, ale to pierwszy odcinek, więc to jeszcze było nic. Drugi ich występ "Time to Party" grupy The Jet Set niezbyt też podobał się jurorom, ale widzowie wprowadzili ich na wysokie trzecie miejsce na podium. Kapitan drużyny tak się cieszył, że pokładał się na ziemi ze szczęścia. Kolejne powody do radości przyniósł występ w czwartym odcinku. Marcelinka przepięknie wykonała utwór "Lights". Jurorzy wychwalali jej głos, ale widzowie postawili ich na bardzo zagrożone miejsce, lecz jeszcze zostali z nami. Kolejny odcinek to magia piosenki "Wind Of Change" Scorpionsów. Ten odcinek poszedł jak po maśle. Ostatni z nich to utwór "I Don't Wanna Miss A Thing". Najpiękniejszy ze wszystkich, a najmarniejszy koniec... Ale tak bywa... Michał: Oni byli świetni, byli świetni, a dla mnie był to zaszczyt występować ze wszystkimi tymi co pozostali. Dzięki za wszystko jeszcze raz, mam nadzieję, że nas zapamiętacie!
Dziękujemy im ze byli z nami !

Hubert : Michał i Białystok w naszym programie zajmują 5.miejsce. Wielkie brawa. Za chwilę zaśpiewacie nam po raz ostatni więc się przygotujcie. A już za tydzień ćwierćfinał i powalczą w nim już tylko cztery drużyny. Więc do zobaczeni.
Piotr : Hej.
Agnieszka : Papa.

"Rock&Rollin' Love " Afromental 


Wyniki Głosowania :

Głosowanie 1 :


Głosowanie 2 :


 

1 komentarz:

  1. Odcinek fajny. Szkoda tylko, że odpadł zespół Michała, bo byli gorsi moim zdaniem. Ale to nic nie znaczy, nie głosowałem, więc nie mogę nic powiedzieć. [ Sing-With-The-Star ]

    OdpowiedzUsuń