niedziela, 18 listopada 2012

8 Odcinek : Półfinał I

Lektor : Zostały trzy najlepsze drużyny. To one okazały się najlepsze i podbiły całą Polskę. Tydzień temu ćwierćfinał okazał się nie szczęśliwy dla Ani i jej zespołu z Rzeszowa. Dziś nikt nie odpadnie , ale najlepszy zespół wejdzie do finału. Rozpoczynamy kolejną bitwe !

"Zemsta" Mezo

Hubert : Witam w dzisiejszym odcinku. A oto trzy najlepsze zespoły w pierwszej edycji. A jest to zespół Krzysztofa czyli Ełk.
Agnieszka : Zespół Mateusza czyli Lublin
Hubert : I zespół Piotrka czyli Bydgoszczy.
Agnieszka : Jeszcze nie dawno rozpoczynała się pierwsza edycja , a tu już pierwszy półfinał i tylko trzy zespoły.
Hubert : Mam bardzo dobrą wiadomość dla naszych zespołów. Zostały w naszym programie już tylko same miejsca na podium , więc wszystkie trzy zespoły są już na podium. Wielkie brawa dla nich !
Agnieszka : W dzisiejszym odcinku nikt nie odpadnie. Ale zespół który zbierze najwięcej głosów , będzie miało zagwarantowany finał i w kolejnym odcinku będzie mógł odpocząć. 
Hubert : Mogą mieć państwo problemy , więc się na to przygotowaliśmy i mamy do pomocy naszych jurorów. A oto i oni. Piękna śpiewaczka operowa. Alicja Węgorzewska-Whiskerdw.
Agnieszka : Prezenter telewizyjny i radiowy Wojciech Jagielski.
Hubert : Bez niej ten program nie był by tak fajnym programem Katarzyna Zielińska.
Agnieszka : I ostatni juror to juror bardzo ciekawy. Tomasz „Titus” Pukacki
Hubert : Oraz nasza prawa ręka. Wiecie chyba o kim mówię. Piotr Kędzierski.
Piotr : Witam wszystkich w kolejnym odcinku. Ja nie wierze że już tylko dwa odcinki dzielą nas od końca.
Agnieszka : Piotrze tak już musi być.
Piotr : Będę tęsknić za tym programem. Chce te ostatnie odcinki przeżyć bardzo fajnie i dla tego w finale będzie niespodzianka. A jaka ? To zobaczycie w finale. A ja lece za kulisy.
Hubert : Jestem bardzo ciekawy czym nas w finale Piotr zaskoczy. A ty Agnieszka jak myślisz co zrobi Piotrek w finale ?
Agnieszka : Tego chyba nikt nie wie , ale w finale zobaczymy. My rozpoczynamy pierwszy półfinał. A jako pierwsza drużyna z Bydgoszczy.


FILMIK

Piotr: W tym tygodniu troszkę zaryzykujemy nało znanym utwórem zespołu M People ,,Open Your Heart''. Jednak ja mam do niej słabośc i nie wyobrażam sobie, żebyście jej nie zaśpiewali. Mimo że piosenkę śpiewa w orginale kobieta, to do solówki wybrałem mężczyznę. Będzie to Ludwik.
Ludwik: Jestem Ludwik, mam 20 lat. Urodziłem się w Warszawie, ale jak miałem rok, moi rodzice przeprowadzili się do Bydgoszczy. To jest moje miasto. Kocham Bydgoszcz. Tutaj chodzę do szkoły, uczę się, mam przyjaciół i moją ukochaną dziewczynę, Sylwię. To dla niej zaśpiewam ten kawałek. Kocham cię.

 "Open Your Heart" M People 

Hubert : Jak tak śpiewaliście to myślałem że to już finał , bo tak pięknie. Kasia.
Katarzyna : Witam państwa. Na początek chce podziękować Hubertowi za ta prezentacje moją. Cieszę się że tak sądzisz , że program beze mnie to program nie taki fajny. Co do wykonania to genialnie. Może tą piosenkę śpiewa kobieta , ale w męskim wykonaniu była wspaniała. Ludwik masz fantastyczny głos , taki pazur nam tu pokazałeś. A Ludwiku masz dziewczynę ?
Ludwik : Tak mam , jest to Sylwia.
Katarzyna : Szkoda. Chciałabym być twoją dziewczyną , no trudno.
Hubert : Kasia chciała nam tu związek założyć. Wojtek.
Wojciech : Sylwia musi być szczęściarą , że poznała chyba ciebie. A co do wykonania to świetnie.
Hubert : Titus.
Titus : Skończmy gadać już o tych związkach bo zaraz ślub nam tu wyjdzie. Co do wykonania , to absolutnie , ale absolutnie nikt mi nie powie że ty słabo śpiewasz. Jak dla mnie jesteś genialny , ćwicz swój talent.
Hubert : I Alicja.
Alicja : Przez te związki się naśmiałam. Jeżeli chodzi o wasz występ , to mi się średnio podobało. Uważam że było parę nieczystości. Ale może być.
Katarzyna : Alicja co ty gadasz ? Ten chłopak genialnie zaśpiewał.
Alicja : Nie mówię że mi się nie podobało. Ale usłyszałam parę nieczystości.
Hubert : Przez Alicji ucho nic się nie przewinie. Jeżeli chcecie zrobić im taki prezent to wyślijcie na nich duzo głosów. Was zapraszam do Piotra.

Piotr : Chcesz Kasiu to ja mogę być z tobą w parze. Piotrze to już półfinał i co wy na to ?
Piotr : Jesteśmy szczęśliwi, że jesteśmy na takim etapie. Nawet jak odpadniemy za tydzień, to i tak bedziemy na podium, więc nie jest źle.
Piotr : A oto pytania od internautów. Pytanie od Marka. Marek się pyta dlaczego piszesz blog ?
Piotr : Bardzo lubie pisac. Nie tylko blogi. Założyłem bloga ponieważ jestem fanem programów talent-show. I taki program też piszę.
Piotr : Założę się że jesteś również fanem naszego programu. No i pytanie od Uli. Ula pyta się czy kiedykolwiek jak byleś sam w domu to śpiewałeś na głos lub tańczyłeś ? 
Piotr : Nie, nigdy na głos nie śpiewałem, a tym bardziej nie tańczyłem.
Piotr : Coś czuje że kłamiesz. Tuż to nawet ja śpiewałem i tańczyłem. Często te czynności wykonuje pod prysznicem. A w ogóle po co ja to mówię. No dobrze. Jeżeli chcą pańswto ekipę Piotrka czyli ta ekipę która ze mną jest w programie to głosujcie. Dziękuję was. Agnieszka.

Agnieszka : Już ja widzę jak Piotrek nasz śpiewa pod prysznicem. A kolejny zespół to zespół Mateusza czyli Lublin.


FILMIK

Dziękujemy za wsparcie, które dajecie Nam co tydzien. W tym tygodniu zaśpiewamy dla Was przebój Jennifer Lopez "Papi". W końcu pokażemy Wam się z innej strony, bardziej rozrywkowej, szalonej. Zaśpiewają dla Was Karolina i Natalia.

"Papi" Jennifer Lopez

Hubert : Ale macie fanów. Chyba specjalnie z Lublina przyjechali. Alicja.
Alicja: Podobało mi się to. Występ był godny półfinału. Karolino, Natalio bardzo dobrze zaśpiewałyście, nie było ani jednego fałszu. To wszystko.
Hubert : Kasia.
Katarzyna: Utworzyliście w naszym studio bardzo fajny klimat tą piosenką. Należy podkreślic, że nie jest to prosty kawałek do zaśpiewania, a wy wykonaliście zadanie na 5 z plusem.
Hubert : Titus wypowiedz swoją opinie.
Titus: A ja nie jestem do końca przekonany... Może dlatego, że to nie moje klimaty? Nie wiem... Poprzednie wasze występy były genialne, a teraz jakoś się mi zużyliście. Czekam na 2 występ, może będzie lepszy.
Hubert : A mi się bardzo podobało. Wojtek.
Wojciech: A ja się nie zgadzam z moim przedmówcą. Może też nie przepadam akurat za tą piosenką, ale jakoś mnie przekonaliście. Słyszałem, jak czasem Natalia za głośno śpiewała, tak jakbyś chciała wszystkich przekrzyczec. Ale to tak na marginesie. Ogólnie było dobrze.
Hubert : Jeżeli nie zgadzacie się z jurorami to głosujcie. A was zapraszam do Piotra.

Piotr : A według mnie ten występ był znakomity. Mateusz dziś nikt nie odpada. A gdyby ktoś odpadł to kogo byś typował ?
Mateusz : Mateusz dziś nikt nie odpada. A gdyby ktoś odpadł to kogo byś typował ?
Piotr : Mateusz dostałeś pytanie od Ilony. Ilona pyta się jakie jest twoje największe szaleństwo w życiu ?
Mateusz : Największym szaleństwem w moim życiu jest zawsze miłość, bo jak zakochuje się to do istnej białej gorączki<śmiech>. Kocham wtedy całym moim serduszkiem. Od obecnej drugiej połówki usłyszałem, że jestem dobrym facetem. I tego się trzymam...
Piotr : Wszędzie te związki aż się nudno robi. Życzę wam udanego związku. I pytanie od Zbyszka. Czy umiesz gotować ? I jeżeli tak to jakie dania Ci najlepiej wychodzą ?
Mateusz : Gotować umiem jako tako. Najlepiej wychodzi mi rosół. A z ciast to piernik.
Piotr : Pierniki , rosół brzmi ciekawie. wychodzi że w naszym programie mamy dużo kucharzy. Może kiedyś ty wraz z Michałem na fb opublikujecie jakieś przepisy. Jeżeli chcecie aby ta drużyna miała niezapomniane przeżycia to glosujcie na nich. Wam dziękuję  Agnieszka.

Agnieszka :I ostatni występ pierwszej rudny wykona nam drużyna Krzysztofa czyli Ełku.


FILMIK

Krzysztof : Moja grupo. Zazwyczaj śpiewamy piosenki typu rock. Tym razem zmienimy klimat i będzie to ballada. Ballada będzie wiązała się zaraz z filmem który puszczę. A jest to film "Tytanic" i już chyba wiecie jaka piosenka.
Julia : W życiu oglądałam już wiele filmów i uważam że ten film jest jeden z lepszych.
Marta : Zawsze się wzruszam na fragmencie kiedy okazuje się że główny bohater ginie.
Michał : Film jest bardzo piękny i uważam że takie filmy wiele nam pokazują i uczą.
Krzysztof : A solówkę da nam Karolina , Magda i Julia.

"My Heart Will Go On" Celine Dion 

Hubert : Tytanic zatonął , a wy nadal jesteście. Titus. 
Titus : Uważam że odważyliście się na bardzo trudną piosenkę. Zaśpiewanie piosenki tej to nie takie łatwe. Piosenka wyszła wam pięknie , a dziewczyny mają głosy anielskie. To chyba najlepszy występ tej piosenki jaki kolwiek słyszałem. Ten występ jest tuż po Celine Dion.
Hubert : Alicja.
Alicja : Co tu gadać. Po waszym występie Tytanic nie zatonął , Leonardo DiCaprio przeżył , a Kate Winslet jest nadal młoda i piękna. Ten występ mnie bardzo wzruszył i jest on genialny.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Wszystkie trzy dziewczyny to takie Kate Winslet czyli piękne i młode. Jak dla mnie występ cudny i również się wzruszyłam tak jak Alicja.
Hubert : Wojtek.
Wojciech : Ten film jest bardzo popularny na całym świecie. Wiem że zdobył wiele nagród. Co do występ to genialnie , a nawet wyśmienicie. Aż słów brakuje.
Hubert : Jeżeli chcecie usłyszeć ich nadal to głosujcie. Zapraszam was do Piotra.

Piotr : Ależ piękny występ. Krzysiu co sądzisz o filmie Tytanic ?
Krzysztof : Jest to film bardzo fajny. Dużo osób się na nim wzrusza , ja nie płacze na nim , ale sa chwile smutne. Ja ten film oglądałem już cztery razy i mogę jeszcze ogladąć. Film jest świetny.
Piotr : Teraz pytanie od Mirki. Mirka pyta się czemu wybraliście tak piękna piosenkę ?
Krzysztof : Droga Mirko. Sam nie wiem czemu. Chyba dla tego że kocham ten film i kocham tą piosenkę. I w tym roku jest setna rocznica zatonięcia Tytanica.
Piotr : I pytanie od Piotra. Piotrek pyta się o twój ulubiony sport.
Krzysztof : Mam ich wiele. Najbardziej lubię w telewizji oglądać piłkę nożną , siatkówkę , pływanie , skoki narciarskie i biegi narciarskie. Biegi narciarskie chyba lubię najbardziej.
Piotr : Jeżeli chcecie tą drużyne aby wygrała dziś odcinek to głosujcie. Wam dziękuję. Agnieszko , Hubercie co dalej ?

Agnieszka : Zakończyliśmy pierwsza rudne. Państwo mogą cały czas głosować , a jeżeli nie wiecie na kogo to oto skróty występów pierwszej rundy.

Skrót występów :

06.Piotr ( Bydgoszcz ) -  "Open Your Heart" M People 
04.Mateusz ( Lublin ) - "Papi" Jennifer Lopez
07.Krzysztof ( Ełk ) - "My Heart Will Go On" Celine Dion 

Hubert : Państwo nie żałujcie głosów , tylko wysyłajcie ile można. A my zobaczmy jaki jest obecny stan głosowania.


Agnieszka : Gdybyśmy teraz zakończyli głosowanie to drużyna Piotrka, która ma obecnie 44% wygrałaby odcinek. Tuż za tą ekipę była by drużyna Lublina mają teraz 39% i na ostatnim miejscu jest teraz drużyna Krzysztofa z 17%. Mają pewnie najmniej bo przed chwilą wystąpili i było mało czasu aby głosować. 
Hubert : Jak sami widzicie drużyna Mateusza do Piotrka ma niewielką przewagę. Więc głosujcie. A my rozpoczynamy drugą runde.
Agnieszka : A drugą runde rozpocznie nam zespół Piotra czyli Bydgoszcz.


FILMIK

Piotr: Drugi kawałek, który zaśpiewacie, to też wykonywał go zespół, tyle, że polski. ,,Oczy szeroko zamknięte''. To wasze zadania na teraz. Jest to najtrudniejsza piosenka, jaką dotychczas wykonaliście. Jednak jest to już półfinał, więc wiem, że sobie poradzicie. Do solówki szukałem mocnego głosu. I znalazłem. Olgo, to występ będzie należał do ciebie.
Olga: Mam ogromne wyzwanie. Myślę, że zdołam oczarowac widzów moim głosem. Tylko będzie się trzeba postarac.


Hubert : Ależ to było mocne. Wojtek.
Wojciech : Olgo występ był fajny , ale widziałem że się strasznie bałaś. Ten strach trochę Ci pokrzyżował piosenkę , ale ogólnie to było nie zle.
Hubert : Titus.
Titus : Jak dla mnie dobry kawałek i dobre brzmienie. Mnie rozwaliliście na łopatki.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Jesteście taką świetną ekipą , ze was się chce cały czas słuchać.  Jak dla mnie bomba i bardzo chciałabym was zobaczyć w finale.
Hubert : Alicja.
Alicja : Poziom co odcinek jest wyższy i tu trudno wybrać kto ma wygrać. Uważam że wy bardzo zasługujecie na finał. Jeżeli chodzi o ten wystep to mi się bardzo podobał , ale również widziałem strach Olgi. Olgo opanuj ten strach.
Hubert : Olga teraz na pewno opanuje. A jeżeli chcą państwo ich w finale to głosujcie.

Piotr :  Bydgoszcz jest tu już ze mną. Piotrze kto według ciebie z twojej drużyny jest najlepszy ?
Piotr : Nie, nie ma u mnie takiego przedziału. Każdy śpiewa genialnie, nie mam swojego faworyta, który by się wyróżniał. Nawet nad tym się nigdy nie zastanawiałem
Piotr : Teraz pytania od facebookowiczów. Pytanie od Krzyśka. Krzysiek pyta się co wolisz Pespi czy Coca Cole ?
Piotr : A czy audycja zawiera lokowanie produktu <śmiech>. Częściej pije Coca Colę, ale to nie dlatego, że ją bardziej lubie. Ja tych napojów prawie w ogóle nie rozróżniam w smaku <śmiech>.
Piotr : Ja również nie odróżniam smaku tego od tego.  I ostatnie pytanie. Blanka pyta się czy wierzycie w wygrana dzisiejszego odcinka ?
Piotr : Trzeba byc optymistą, chyba każdy zespół wierzy w swoją wygraną. Mateusz, Krzyś no i ... ja.
Piotr : Jeżeli chcą państwo widzieć tą ekipę w finale to głosujcie na nich. Dziękuję wam. Agnieszka.

Agnieszka : A jako drugi występ w drugiej rundzie da nam zespół Mateusza czyli Lublina.


FILMIK

W pół finale jako drugą piosenkę zaprezentujemy przebój Ani Wyszkoni "Zapytaj mnie o to kochany". Nie wierzymy, że uda Nam się dostać do finału ale nie poddajemy się. Będziemy walczyć do końca. I tak jesteśmy zaskoczeni, że udało Nam się zajść tak daleko. Trzymamy kciuki za pozostałe dwie drużyny i dziękujemy Wam jeszcze raz za wsparcie.

"Zapytaj mnie o to kochany" Anna Wyszkoni 

Hubert : Mi się bardzo podobało. Kasia.
Katarzyna : A jak taki czadowy występ może się nie podobać. To było ukojenie dla moich uszów. Jak dla mnie świetnie.
Hubert : Wojtek.
Wojciech : Jak dla mnie kolejny bardzo fajny występ. Bardzo mi się podobało i fajnie się was słuchało.
Hubert : Alicja.
Alicja : Występ wasz mi się bardzo podobał. Był bardzo fajnie przygotowany. Fajne stroje macie no nic dodać , nic ująć.
Hubert : I Titus.
Titus : Piosenka do was bardzo pasuje. Bardzo miło było was słuchać , ja uważam że cała wasza trójka zasługuje na wygranie programu. 
Hubert : Titus takie są reguły że musi wygrać jeden zespół. Ale może producent nad tym pomyśli. Ale za nim poznamy zdanie producenta to zagłosujmy na ekipę Mateusza czyli Lublina.

Piotr : Mateusz kto z twojej ekipy śpiewa najlepiej ?
Mateusz : Nie ma w mojej grupie osoby najlepiej śpiewającej. Wszyscy śpiewają na równym i wysokim poziomie.
Piotr : Pytanie od Pauliny. Paulina pyta sie czy chodzisz na jakieś lekcje tańca lub śpiewu ? 
Mateusz : Nie, nigdy w życiu nie uczęszczałem i pozdrawiam Cię Kochanie:)
Piotr : Ależ wy musicie się kochać. Co odcinek pozdrawiasz swoją połówkę. My również pozdrawiamy twoją połówkę. A jeżeli chcą państwo ich w finale to głosujcie. Wam dziękuję. 

Agnieszka : I ostatni występ w naszym programie da zespół z Ełku.

FILMIK

Krzysztof : Drugi nasz występ to będzie wielki przebój. Program nie mógł by się obejść bez piosenki Lady Pank. A będzie to piosenka "Kryzysowa narzeczona". A zaśpiewa ją Damian , Piotr i Łukasz.
Piotr : Kryzysowa narzeczona to bardzo fajny utwór. Często ją słucham.
Damian : Lady Pank jest to mój ulubiony zespół , lubię też zespół Wilki i inne rockowe zespoły.
Łukasz : Byłem zaskoczony że Krzysiek wybrał mnie , bo średnio nadaje się do takich piosenek. Ja lepszy jestem w popach lub klasykach , ale nie w takich jak by rock.

"Kryzysowa Narzeczona" Lady Pank

Hubert : Kryzysowa Narzeczona w wykonaniu ekipy z Ełku mnie rozwaliła. A ciebie Alicjo ?
Alicja : Po tym występie to ja mogę być Damianie twoją narzeczoną :). Uważam że najlepiej się w tej piosence sprawdził Damian , on ma bardzo ciekawy głosik. Co do ciebie Łukaszu to średnio se poradziłem i zgadzam się z tobą że dla ciebie pop i klasyk. A do ciebie Piotrze nic nie mam też tak fajnie zaśpiewałeś jak Damian.
Hubert : Titus.
Titus : Druga runda jest bardzo ciekawą rudną. Co do waszego występy to jestem w wielkim szoku że tak fajnie wyszedł wam występ. 
Hubert : Wojtek.
Wojciech : Lady Pank ma wiele fajnych kawałków i do was pasuje ten zespół. A głownie do Damiana. Damianie jesteś najlepszy.
Hubert : I Kasia.
Katarzyna : Co tu wiele gadać. Damian , Łukasz , Piotrek świetnie se poradzili , aż miło się słuchało. I sama chciałam zostać narzeczoną któregoś chłopaka. 
Hubert : Dziękuję jurorzy wam za te opinie. A jeżeli chcą państwo ich w finale to głosujcie na nich. Zapraszam was do Piotra.

Piotr : Doskonały występ. Krzysztof kto z twojej ekipy śpiewa najlepiej ?
Krzysztof : To jest bardzo trudne pytanie. Uważam że wszyscy są znakomici. Każdy ma inną osobowość i inny głos i są to bardzo ciekawi ludzie.
Piotr : Teraz pytanie od internautów. Michał pyta się czego bałeś się w dzieciństwie ?
Krzysztof : Oj muszę sobie przypomnieć. Wiesz co sam kurcze nie wiem. Dużo osób bało się buki w muminkach :) Ja nie za bardzo. Strasznych opowieści i duchów też nie bo jak byłem mały to często rysowałem upiory ze Scooby Doo :).
Piotr : I Pytanie od Agaty. Agata pyta się jaką najbardziej polską potrawę lubisz najbardziej ?
Krzysztof : Mam ich wiele. Ale chyba najbardziej kotleta schabowego. Lubie też kartacze , bigos , flaki , makowiec i wiele innych.
Piotr : Jeżeli chcą państwo zobaczyć ich w finale to głosujcie. Wam już dziękuję.

Agnieszka : Mogą mieć teraz państwo mętlik w głowie , więc w takim razie przedstawimy wam po raz kolejny skrót wszystkich występów z drugiej rundy.

Skrót występów :

06.Piotr ( Bydgoszcz ) - "Oczy Szeroko Zamknięte" Łzy 
04.Mateusz ( Lublin ) - "Zapytaj mnie o to kochany" Anna Wyszkoni  
07.Krzysztof ( Ełk ) "Kryzysowa Narzeczona" Lady Pank

Hubert : Są pewnie państwo ciekawi jak wygląda obecne głosowanie więc w takim razie sprawdzmy. 


Agnieszka : Jak sami państwo widzą drużyna Piotrka nadal wygrywa mają aż 41% , powiększyli przewagę nad drużyną Mateusza. Widać że fani Bydgoszczy ciągle głosują. Ekipa Mateusza ma 35% , a ekipa Krzysztofa dalej na samym końcu z ilością 24% głosów. To wszystko można jeszcze zmienić. Dajemy państwu jeszcze pięc minut na głosowanie. Więc głosujcie.
Hubert : A my spytamy się jurorów , kto dziś był najlepszy. Zaczniemy od Alicji.
Alicja : Trudno jest wybrać najlepszych bo wszyscy byli znakomici. I każda z tych drużyn zasługuje na finał , a kogo widzowie wybiorą to już nie wiem.
Agnieszka : Wojtek , a kto według ciebie.
Wojciech : Patrząc na cały program to ekipa Piotrka. Ale dziś nie było tak dobrze u tej drużyny więc wybieram drużynę Krzysztofa.
Hubert : Kasia.
Katarzyna : Ciężko jest wybierać spośród najlepszych. Uważam że wszyscy z tych trzech są godni finału.
Agnieszka : I Titus.
Titus : Daliście nam bardzo trudne pytanie. Każda z tych drużyn śpiewa fantastycznie i w każdej drużynie są ciekawe osoby. Ja uważam że widzowie powinni sugerować się wszystkimi występami i porównać który był lepszy ten czy ten.
Agnieszka : Jurorom dziękujemy. Zostały nie całe dwie minuty , więc zobaczmy jeszcze raz skrót wszystkich dziś występów.

 Skrót występów :

06.Piotr ( Bydgoszcz ) :
 *  "Open Your Heart" M People

04.Mateusz ( Lublin ) :
* "Papi" Jennifer Lopez
* 04.Mateusz ( Lublin ) - "Zapytaj mnie o to kochany" Anna Wyszkoni  

07.Krzysztof ( Ełk ) :
* "My Heart Will Go On" Celine Dion 
* "Kryzysowa Narzeczona" Lady Pank

Hubert : Trzy , dwa , jeden ! Głosowanie zostało zakończone. Obecnie trwa liczenie głosów , więc zaraz wyniki. A na ten czas przenosimy się do Piotra.

Piotr : Fani na facebooku również mają kłopot w naszej sondzie. Ale według ich najlepsza ekipa dzisiaj to ekipa Mateusza zdobyła ta drużyna aż 42%. Tuż za Mateuszem jest ekipa Krzysztofa ma ona 30%. I najsłabsza drużyna dziś według naszych fanów to drużyna Piotra mają oni 28%. Ale te głosy nic jeszcze nie świadczą. Ja biorę kopertę z wynikami i idę do was.

Agnieszka : Według państwa na facebooku najlepsza dziś była drużyna Mateusza , a najgorsza drużyna Piotra. Ale jak powiedział Piotr to nic jeszcze nie świadczy.
Piotr : Agnieszko , Hubercie oto koperta z wynikami.
Hubert : Dziękuję Ci Piotrze za dostarczenie mi koperty. Zostań tu z nami , bo zaraz ogłosimy wynik.
Agnieszka : A na wyniki czeka drużyna Mateusza , drużyna Piotra i drużyna Krzysztofa.
Hubert : Zaczniemy od miejsca trzeciego to dzisiaj ostatnie miejsce , ale dziś nikt nie odpada więc ta drużyna ma dziś wielkie szczęście. A jest to drużyna . . . Krzysztofa ! ! !
Agnieszka : Oni zebrali dzisiaj najmniej państwa głosów , ale mimo tego są nadal w naszym programie. A zaraz poznamy kogo na sto procent zobaczymy w finale , a kto powalczy w kolejnym odcinkiem z ekipą Krzysztofa.
Hubert : Najwięcej waszych głosów zdobyła drużyna . . . Mateusza ! ! ! 


Hubert : Gratulacje wam. Wy już na sto procent jesteście w finale i możecie się już przygotowywać do finału. Mateusz jest to dla nas wielki szok bo przez tyle tygodni wygrywała drużyna Piotra , a tu dziś wy ich pokonaliście. Co powiecie ?
Mateusz : Dziękujemy Wam za wszystkie oddane na nas głosy. Jesteśmy mega zaskoczeni dlatego nie wiem, co mam powiedzieć. Dziękuję.
Hubert : Nie tylko wy jesteście zaskoczeni. Gratulacje wam.
Agnieszka : Mamy dla was jeszcze jedno pytanie. Mateusz z kim byś chciał walczyć w finale ? Z ekipą Ełku, czy z ekipą Bydgoszczy.
Mateusz :  W finale Lublin chciałby rywalizować z Bydgoszczą. Nie widzimy innej opcji.
Agnieszka : A więc Bydgoszcz. Ale czy tak się stanie ? Tego nie wiemy. Już za tydzień o finał powalczy drużyna Piotra czyli ekipa Bydgoszczy i drużyna Krzysztofa czyli ekipa z Ełku. Na dziś to już wszystko dobranoc.
Piotr : Papa
Hubert : To cześć.

 "Zemsta" Mezo

------------------------------------------------------------------------------------------------

Wyniki Głosowania :


Głosowanie pojedyńcze :

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz